Apua!!Onkohan tää oikeesti vakavaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Mulle ilmesty viime kesänä rintojen väliin neljä vaaleanruskea läiskää.Ne ei oo lähteny vieläkään pois ja oon aatellu et tuskin mitään vakavaa niin mies tuossa pelotteli et mee äkkiä lääkäriin et jos on syöpä tai jotain..Onko kellään tietoa mitä ne vois olla??Meenkö lääkäriin niiden takia??Niin ja eivät ole koholla olevia luomia vaan iho on muuttunu niistä kohin eri väriseksi.

Mulla tuli raskausaikana rintaan rintsikan kaarituen muotoinen ruskea juova. Siis ei mikään lika, vaan just tommonen maksaläiskän näkönen. Oli jotain hormonimuutosta, lähti pois, kun synnytin. :D

Mut nuo sun vois olla just maksaläiskiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muua:
Tai savipuoli. Mul oli se

Mihin sullae tuli ne laikut ku sulla oli toi?Kävitkö näyttää lääkärille?No tuskin tääkään sit mitään vakavaa:)

niit tuli just rintojen väliin,lopulta selkäänki. Niit oli aika paljon, ne vähän muutti väriä,osa punaisia,mutku kesä tuli,ja rusketuin,ei nuo kohat ruskettunukkaan ja näytti vaaleilta. Ite diagnosoin,mut ihotautilekurille oli mentä,vä,et sai lääkkeet. Se on eräänlainen ihosieni. Ja ne lääkkeet on niin tujuja,et ei saa imettäessä syödä, eikä raskaana, eikä saa tulla raskaaksi kuurin aikana. Mä jouduin oottaan puol vuotta siitä,kun reseptin sain,et söin kuurin. Mut tehos. Eipä noista laikuista mitään haittaa ollu. Nyt, kolmen vuoden jälkeen taas huomasin yhen tumman läntin tissin vieressä,mut antaa olla nyt vaan toistaiseks :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai savipuoli. Mul oli se

Mihin sullae tuli ne laikut ku sulla oli toi?Kävitkö näyttää lääkärille?No tuskin tääkään sit mitään vakavaa:)

niit tuli just rintojen väliin,lopulta selkäänki. Niit oli aika paljon, ne vähän muutti väriä,osa punaisia,mutku kesä tuli,ja rusketuin,ei nuo kohat ruskettunukkaan ja näytti vaaleilta. Ite diagnosoin,mut ihotautilekurille oli mentä,vä,et sai lääkkeet. Se on eräänlainen ihosieni. Ja ne lääkkeet on niin tujuja,et ei saa imettäessä syödä, eikä raskaana, eikä saa tulla raskaaksi kuurin aikana. Mä jouduin oottaan puol vuotta siitä,kun reseptin sain,et söin kuurin. Mut tehos. Eipä noista laikuista mitään haittaa ollu. Nyt, kolmen vuoden jälkeen taas huomasin yhen tumman läntin tissin vieressä,mut antaa olla nyt vaan toistaiseks :)

Jotain voiteitahan tuohon on kanssa.
Ainakin tuon linkin mukaan.

Savipuoli tulis mieleen, joskus söin pari lääkekuuria siihen, nyt vissiin 5 vuoteen ei oo tullut mihinkään muuta kuin niin vaaleena ja huomaamattomana sellaiseen paikkaan (kaulan sivu tms. ) etten ole jaksanut tehdä asialle mitään ja on mennyt ohi itsestään... Alkoi rintojen väliin ilmestymällä...

Yhteistyössä