APUA! Onko tää nyt keskenmeno vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kiitos

Vieras
Mulla kasassa reilut 7 vkoa ja nyt alko vuoto... Vatsaa muilinu koko aamun. Onko normaalia että vuotaa vai tä? Ootanko mä tääl kotona vaan vai pitääkö mennä lääkäriin tms. Pelottaa...

Kyllä se voi olla normaalia mutta mulla oli juuri tollanen keskenmeno! Hyytymiä jos tulee niin se on aika varma merkki keskenmenosta.

Mun siskolla tuli veristä vuotoa ties kuinka pitkään mutta sikiöllä kaikki oli hyvin. Ja siis terve vauva syntyi..

mulla tää 4 raskaus.Ja täällä kyselen ku ei oo koskaan aikasemmin ollu mitää vastaava... Ja kokoajan ollu sellanen olo et kaikki ei oo hyvin. Torstaina kävin neuvolassa jatkuvien vatsakipujen vuoksi, mut kaikki oli ok. Toivottavasti tää on "normaalia"

voih,itse koin tuon n.kaksiviikkoa sitten. alkoi ihan pienellä vuodolla ja lisääntyi seuraavaan päivään mennessä. seuraavanpäivän iltana tuli paljon hyytymiä. kivut ei ollut sen kummempia kun kuukautisjomotukset. olin viikolla 7+5. kolmantena vuotopäivänä menin taysiin ultraan ja kohtu oli jo ihan tyhjä. toivon todella ettei sulle ole keskenmenoo tulossa. mutta jos on niin näin viikonloppuna pitäisi hakeutua synnytysvastaanottoon (ainakin tampereella) koita jaksaa! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
voih,itse koin tuon n.kaksiviikkoa sitten. alkoi ihan pienellä vuodolla ja lisääntyi seuraavaan päivään mennessä. seuraavanpäivän iltana tuli paljon hyytymiä. kivut ei ollut sen kummempia kun kuukautisjomotukset. olin viikolla 7+5. kolmantena vuotopäivänä menin taysiin ultraan ja kohtu oli jo ihan tyhjä. toivon todella ettei sulle ole keskenmenoo tulossa. mutta jos on niin näin viikonloppuna pitäisi hakeutua synnytysvastaanottoon (ainakin tampereella) koita jaksaa! :flower:

halauksia sinne!

Minulla on takana kaksi raskautta joissa molemmissa alkoi viikkojen 6-7 teinoilla verinen vuoto. Ihan silleen vuosi että sai sidettä vaihtaa. Ensimmäisessä raskaudessa vuotoa tuli kahteen eri otteeseen n. viikon kerrallaan. Toisessa raskaudessa sen yhden kerran muutaman päivän ajan. Toisessa raskaudessa oli myös melkolailla vatsakipua ennen vuodon alkamista ja sen aikana. Kaksi tervettä tyttöä minulla kuitenkin nyt on.

Yhteistyössä