Apua, onko kellään ollut satiaisia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan kutina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan kutina

Vieras
Karmeaa. Mua on kutittanut kesästä lähtien ihan sairaasti alapäästä ja vähän muualtakin. Ajattelin että ehkä hikoilu on vaikuttanut, sitten ajattelin hiivaa johon hommasin Canestesin. Sitä en kylläkään niin säännöllisesti käyttänyt kuin olisi pitänyt. Jotenkin oli sellainen olo että ei tämä kyllä hiivaa ole! Kutitus tuntuu lähinnä samoissa paikoissa jotka olen jo raapinut verille :( Varsinkin iltaisin alkaa ihan tolkuton kutina ja mitä enemmän raapii sitä enemmän kutittaa. Olen siis yrittänyt olla välittämättä ja ihmetellyt mitä mä tälle teen!

Eilen sitten tutkikselin taskulampun ja peilin kanssa alapäätä. Mieitin tuota syyhypunkkiakin ja koitin löytää jotain käytäviä. Jotain pisteitä olin näkevinäni ja pinseteillä ronkin jos jotain irtoaisi.

Sitten peiliin oli jäänyt varmaan ihohilsettä ja sitten sen näköinen pieni vaaleahko kimpale jota ajattelin tutkia mikroskoopilla saadakseni mielenrauhan. Muut oli jo nukkumassa joten kaivoin lasten mikroskoopin esiin ja tutkin sitä valkoista omituisen muotoista juttua. Ja voi hittolainen!!!! Kyllä se joku ötökkä oli :X Kun sitten vertasin netistä löytämiäni kuvia niin mun mielestä syyhypunkki on pyöreähkö ja tuo näytti enemmänkin satiaiselta!!!! Voi yök ja yök ja yök. Ikinä en kuvitellut että mulle kävis näin! Kenenkään muun kanssa en ole ollut kuin miehen. Ja viimeisen kerran kun ollaan oltu suojaamattomassa, niin toi kutina alkoi juuri sen jälkeen ja siitä ajattelinkin saaneeni hiivan.
Mies ei sanojensa mukaan ole ollut kenenkään kanssa. Ja voihan tuo tarttua muutenkin eikös niin? On ollut vieläpä hoitoalalla töissä. Ja satiainen elää 2-3 päivää ihmisen ulkopuolella ja tartuntaan riittää se yksi ainoa.

Mutta siis on tää mysteeri, miestä ei kutita ollenkaan. Voisiko siis olla tuo ajankohta sattumaa ja olenko voinut saada tartunnan jostain muualta, esim. baarin vessasta???

Pitääkö nyt hoitaa kuitenkin koko perhe? Kai sen lääkkeen saa apteekista ilman reseptiä? Ajateltiin nyt koittaa tuota päätäihin ja satiaisiin tehoavaa shampoota, kun koulussakin on havaittu täitä. (En ainakaan itse löytänyt niitä lapsilta).

Ja karvat ajattelin ajaa nyt veks niin eipähän siellä juhli mikään saivare!

Yhteistyössä