Apua,onko kellään masentunutta tai aina huonotuulista lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku herkässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku herkässä

Vieras
Pelkään, että olen kaiken omalla toiminnallani aiheuttanut, en ole kyennyt olemaan tälle lapselle rauhallinen järkevä äiti...

Lapsi on aina huonotuulinen, kiukuttelee, kiusaa sisaruksia, tuntuu että elämä on taistelua..yritämme olla positiivisia muttei jaksa aina vaan kun toinen kiukuttelee...

Koulu alkamassa ja nyt vaikeampaa, liittyisikö juuri koulun alkuun? NImenomaan vanhempien kanssa vaikeaa aina, muiden kanssa niin kultainen :(

Ja mietin, että voiko hän olla jopa masentunut kun en ole oikein ollut niin rakentava riitelijä tai opettanut olemaan rauhallinen, itsellä helposti menee hermot :(

huhhuh, kirjoitatko minusta... minulla se ongelma, että esikoinen ollut syntymästään saakka erittäin haastava. olen väsynyt, kun joka päivä on jotain ongelmia, millonkaan ei hänen kanssaan tunnu sujuvan hyvin... hermot menee helposti. kierre on päällä, mutta siitä on hyvin vaikea päästä irti kun ei ole tukijoukkojakaan... kuopus ihan erilainen lapsi. tyytyväinen ja iloinen..

Meillä esikoinen sanoo, ettei saa tarpeeksi huomiota, vaikka näistä neljästä on se joka saa eniten huomiota. Muut hyvän tuulisia, iloisia ja leikkii keskenään.
Mulla pitkät hermot, mutta kun hajoon niin hajoon :( Me ollaan pojan kanssa aika samanlaisia ja siksi usein törmätäänkin lujasti. tosin meillä esikoisella on jo esimurrosikä.
Jos joskus tuntuu niin laita yv:tä, olisi kiva vaihtaa ajatuksia kohtalotoverin kanssa.

Mulla sellainen 4v :( Joka päivä huutaa, tiuskii ja kiukuttelee mulle jostakin. Tuon kanssa on niin paha olla, koko ajan mulle kiukuttelua, potkimista, kirkumista ja ilkeilyä :'(

Yhteistyössä