Apua, olen

• Viestiketjun aloittaja Keski-ikäinen teini
  • Ensimmäinen viesti
Keski-ikäinen teini
Voi, sanokaa mikä neuvoksi. Olen naimisissa ja nyt, pitkän avioliiton aikana ensimmäisen kerran, toivottomasti ihastunut toiseen mieheen. Kun näen hänet, punastun, sydän hakkaa kahtasataa ja suusta pääsee vain typeriä lausahduksia. Siis juuri kuin silloin joskus sata vuotta sitten murkkuna! Olen ihan sekaisin. En tiedä vastataanko tunteisiini, tuskin. En koskaan voisi jättää perhettäni tällaisen " haihattelun" takia. Mutta kyllä tämä voimia kuluttaa ja pelkään joskus vahingossa möläyttäväni jotain ja saavani suurta vahinkoa aikaiseksi. Mistä ihmeestä tällainen myöhäispuberteetti iski? Onko muilla vastaavia kokemuksia?javascript:emoticon(':ashamed:')
javascript:emoticon(':ashamed:')

No ei voi olla kenellekkään pahasta jos sydän muutaman pyrähdyksen ottaa. Tietysti sitä vois kateellisena torua ja kehottaa torjumaan sellaiset ajatukset. On se vaan suurenmoinen lahja jos voi kokea noi fiilikset keski-iän arjen keskellä. Onnea!

Sama vika, kestänyt tosin jo muutaman kuukauden. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mutta onneks tämä miespuolinenkin reagoi samalla tavalla, punastelee ja häkeltyy välillä. Flirtti ei ole pahasta, kun ei pidemmälle mennä, piristää vain päivää. Ollaan molemmat varattuja. Pidä hauskaa!

Yhteistyössä