apua nopeasti(lahjaideoita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
reinoi ei käyttäis,tai ei sille ne ainakaan sovi.kylpytakin ostin jouluna, sellanen olut juttu mis pidetään kylmänä sil on jo.kylpylää ajttelin mut en viitti sen kans maha pystys lähtee mihinkää kelluttelee =) kelloo se ei käytä ku tekee sellasii hommii koko aja ettei voi pitää...

mä koitan aina ostaa erikoisia lahjoja, mitä ei muille tulis mieleen... yleensä valinta on ollu hyvä. joskus ostan vaan lähinnä jotai vitsikästä, sillä eihän lahjan tarvihe aina olla kauheen "tarpeellinen". apelle pstan nyt tollaset kenkien liukusuojat ja anopil kakkulapioveitsi hässäkän. miehelle oon ostanu: jarrusukat, alkkarit, paita, housut... jarrusukista se tykkäs... tietty kaikki ei tykkää mistään "vitsikkäistä" lahjoista, vaan haluaa käytännöllisiä...

Jos mä en keksi mitään, pistän vain kodin tiptop siistiksi, leivon hyvän kakun yms, ostan puketin kukkia, piirrän kortin ja sitten ostan jonkun pienen lahjan, esim. yöhousut / paita ja bokserit /jotain miestenkosmetiikkaa /alkoholia+villasukat, tai mitä vaan.
Lähes joka vuosi mies on tykännyt eniten mun piirtämästä kortista :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
radio-ohjattava auto? :D

tai autorata!!! varmaan tykkäis!!!

omaperäistä on jo aika tavalla ehdotettu... ostat itelles jonku hepeneen päälles ja sit ku se mies tulee himaan loikoilet sängyl oikee eroottises asennos ja hyvää musaa taustal... eiköhä' siin olis lahjaa kerraksee???

Yhteistyössä