Apua nimen valitsemis ongelmaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija...

Vieras
Mitäs olette mieltä näistä nimistä? Ristiäiset pian tulossa ja päätöstä ei saada tehtyä... :) Mielipiteitä kaivataan!

Mea Aida Elena ( Onko liian erikoisia suht. tavallisen suomalaisen sukunimen kanssa)

Mea Maria

Mea Olivia

Stella Olivia

Melina Maija-Liisa

Laura Elena

Saida Sofia

voih tätä vaihtoehtojen määrää... Mea on tällä ykkösenä etunimien suhteen..Jokaisen nimi yhdistelmän takana on oma tarinansa vielä kaiken lisäksi.. :D Vaikeata!!!

Mea Aida Elena - kaikki kivoja nimiä :) Itse ehkä valitsisin noista vain kaksi. Olivia on myös kiva! Laura ja Maria kamalan tavallisia, Saida, Stella ja Sofia.. noh, minun korvaan ei kuulosta hyvältä.

Tunnen yhden Mea Mirellan ja pidän sitä nimeä kauniina. Tuolle Mea Aidalle lämpeän myös, mutta kolmanneksi nimeksi laittaisin Elinan tai Sofian, niin olisi yksi nimi "norminimi".

On tytöt Aava ja Odessa, aikoinaan mietin myös tota Melina nimeä mutta mielestäni Melisa tai Melinda on hienommat:) Tämä siis vain mun mielipide. Mea on myös todella kaunis mutta miten olis Neea? Laura on minun oma nimi niin siihen on vähän vaikea sanoa mitään, en ole koskaan pitänyt omasta nimestäni..

Kaikki ihan nättejä nimiä. Mä tykkään eniten Stella-nimestä :)

Kunhan jos Melinaan päädytte, niin pidätte sen myös Melinana. Ettei vaihdu Melenaksi. Se tarkoittaa veriripulia :)