Apua, nenästä tuli ihan tipottain vettä kun laitoin pään alas (ei flunssaa tms)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoako

Vieras
Mistähän vois johtua? Ihan yhtäkkiä tuli ihan hirveästi pelkkää vettä nenästä, ei ollut räkää

Joskus ennenkin tullut kun sängyllä lueskelin mahallani, käden kerkisin laittamaan alle ja siihen valui kaikki sitten

Mitä tää on ja mistä johtuu? Reilu viikko sitten lähti jo flunssakin pois.

voi johtua jostain yliherkkyydestä, voihan sitä lekuriltakin kysäistä mut mullakin tulee ajoittain tippoja, voi olla pitkäkin väli mutta sitten taas muutaman kerran peräkkäin. Ei oo tullut ku joskus muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran.

mulla on pariin otteeseen tullut. Jos n.kuukausi takaperin ollut flunssa(ja todennäköinen poskiontelotulehdus), niin mulla tiputtelee nokasta oikein kunnolla sellaista kellertävää/ verestävää nestettä kun päätä kallistaa alaspäin. Kysyin kerran työterveyslääkäriltä, kun pelkäsin että mun aivot valuu pihalle :D ei oo kuulemma vaarallista

Kirjoitti samasta asiasta ja kertoi että oli oli ollut joku reikä tuolla syvempää mistä oli ruvennut tihkumaan likvor nestettä. Mutta en kyllä tosiaan tiedä voiko ola totta?

Mulla myös tulee välillä. Pelästyin ekan kerran ja soitin terveysneuvontaan, kun pelkäsin tuota, että aivoselkäydinneste vai mikä nyt olikaan, valuu nenästä. Olivat kuitenkin sitä mieltä, että flunssan jälkeen noin voi käydä ja toinen voi olla hajusteyliherkkyys tms. mikä tuota aiheuttaa. Oli sitä mieltä, että ei tarvitse hätäillä. Ja ihan lorottamalla tuli kun kumarruin, useaan kertaan.

Yhteistyössä