Apua! Mulle tuli kuun alussa joku ihme pallukka peppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ja se on tosi kipeä. Ilmeisesti ulkoinen peräpukama. Pian sen viereen tuli toinen mokoma ja siinä ne tapittaa vierekkäin.

Niitä ei voi työntää sisään, tulee heti takaisin ulos. Ne on harmaanliiloja. Verta ei tule. Ne on kipeitä jos koskee.

Laitoin pukamavoidetta viikon mutta ei se auta, nyt siirryin laittamaan Bepanthenia. Luin netistä että se voi auttaa. En huomaa vielä mitään vaikutusta.

Sitten luin netistä, että joku puristeli pukamaansa että saisi sinne pakkautuneet nesteet liikkeelle ja sitten sen pukama meni pois.

No minä kokeilin ja puristin sitä isompaa. Tosi ällöä. Se oli kova ja puristin kovaa ja yhtäkkiä sormet meni sen keskeltä yhteen eli sain puristettua sen litteäksi keskikohdasta ja kuului sellainen ää ni KRATS!!!! Olin ihan että hyyyyyiii...
Päästin irti enkä enää koskenut siihen enkä katsonut sitä.
Pehva tuntuu vähän oudolta mutta siltä se on tuntunut jo viikkoja.
Lähteeköhän se nyt pois? Vai pitääkö puristaa taas? Yök.

Onko jollain kokemuksia?

En halua mennä lääkärille tuollaisen vaivan takia. Luin myös että näiden ulkona olevien pallojen nimi ei olisi peräpukama (ne ei kasva siitä peräpukamakudoksesta) vaan ne on anaali trombooseja ja koostuvat peräaukon ihosta, ei limakalvosta. Siellä on jokin tukos.
Kuulemma peräpukamaan ei satu jos sitä puristaa. Onko jollain teistä aitoja pukamia? Onko tuo totta?
Ja anaali tromboosiin sattuu kovasti jos puristaa. Peräpukamat on kuulemma punertavia ja niistä voi valua verta. Trombooseista ei valu verta.

Trombooseja ei voi työntää sisään sillä ne ei tule sieltä rööristä.

Yhteistyössä