APUA!!! Mulla on tiedossa TREFFIT!!!

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
Siis viime perjantaina tapasin ihanan komean herrasmiehen ja annoin hänelle mailiosoitteeni. No ei siitä kuulunu kunnes eilen illalla oli laittanut mailia että haluaisi viedä minut "ravintolaillalliselle" Iiikk!!!

mutta mutta, hän kertoi että oli miettinyt meidän 8v ikäeroa :o Joka ei ole juuri mitään minun mielestä. Kaikki mieheni ovat olleet 10-20 vuotta vanhempia... Eikä se tiedä mitään lapsestani.. Hui kamala paikka. Ei tästä jutusta taida tulla mitään jos 8v ikäero meinasi olla jo este.....

lapsesta kannattais kyllä mainita ennenku ees illalliselle menee.

jos tuota ikäeroakin on miettinyt, voi olla aika pommi (tai sitten ei ) jos pamautat illallispöydässä että sulla on lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

jos tuota ikäeroakin on miettinyt, voi olla aika pommi (tai sitten ei ) jos pamautat illallispöydässä että sulla on lapsi.

no en sanoisi heti ekoilla treffeillä! tutustu tyyppiin ja kerro lapsesta myöhemmin. jos se suhun oikeasti rakastuis myöhemmin niin tuskin 1 lapsi enää siinä vaiheessa haittais

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

no en sanoisi heti ekoilla treffeillä! tutustu tyyppiin ja kerro lapsesta myöhemmin. jos se suhun oikeasti rakastuis myöhemmin niin tuskin 1 lapsi enää siinä vaiheessa haittais

häh!! no kyllähän se on oleellinen asia kertoa että on lapsi :DDD

tää ois semmone homma jota ei haluais kusea.... Mite on? Ku vastaan mailiin niin kerronko siinä lapsesta vai vaiko sitten itse treffeillä? Arghh Mitä mä teen? En oo aiemmin ajatellut tämmösiä asioita ku kaikki aiemmat miehet oon tuntenu etukäteen ja ne on tienny että mulla on lapsi...

Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:
Ikäero on ihan normaali!! Mut lapsesta kannattaa kertoa heti jo ennen treffejä! Voi olla hänelle yllätys...myös positiivinen!

höpnlöpön... yllätys se varmasti on mutta ei mistään kohtaa positiivinen. Siitä voi päästä yli ja suhde toimia mutta ei se positiivinn yllätys ole.

mä kertoisin jo mailissa. treffit voi mennä pilalle kokonaan jos kerrot vasta siellä.
jotku miehet vaan ei halua yh-naista.

miten niin ei voi olla positiivinen yllätys?
kun mä tapasin nykyiseni ja kerroin lapsestani, oli vaan innoissaan ja sanoi että tykkää lapsista.
ja vieläkin siis yhdessä.

Tää mies on semmonen melko kunnollisen oloinen tyyppi. Kunnianhimoinen ja korkeasti koulutettu. Mut jos kerron jo mailissa niin se voi tarkoittaa sitä ettei treffejä edes tule, eikä se pääse huomaamaan kuinka olen hänen unelmiensa ja elämänsä nainen.....

Minusta sinä kerrot kun SINUSTA ITSESTÄSI tuntuu siltä että on hyvä aika kertoa. Et ole tilivelvollinen miehelle yhtään mistään. Kerro kun haluat ja tee se suurella ylpeydellä. Jos se ei miehelle sovi niin hänen häpeänsä.

mä kertoisin lapsesta jos siihen hyvä sauma tulisi...jos vaikka puhe liittyisi lapsiin tai jotain sinnepäin,niin sitten kertoisin.Olisi tosi tökeröä jotenkin mennä vaan pamauttamaan,että "mul on lapsi."

Kertoisin treffeillä.

Kyllähän sinullakin ainokainen on mielessä kaiken aikaa, parempi kertoa heti treffeillä esim. Onneksi sait tytön hoitoon, jotta pääsit tulemaan.

Yhteistyössä