Voi,ristus että mua pelottaa... 4päivää on maha ollut aivan sekasin en saa nukuttuun... nyt mä kohtaan sen mun plekoni,eli istun ratin taakse ja mun pitäs muka ajaa--- :|
voi hyvänen aika... :ashamed:
Mulla on kyse mun todella suuresta pelosta, olen autokoulun alottanut kaksi kertaa ja aina olen ratin takaa tullut pois :ashamed: :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule, moni paljon sua tyhmempikin on kortin saanut. Ei sulla ole mitään hätää. Ja ihan varmasti et osaa autoa hajottaa, joten se siitä.
sama homma mulla, kerran jätin kesken ja nyt sitten sain alkuvuodesta vihdoin ja viimein sen kortin ajettua! pelotti että kaikki tulee päälle ja tuntuu etten osaa käsitellä autoa ollenkaan. välillä niitä tulee vieläkin mut harvemmin ja jos tuntuu yhtään sille että on sellanen olo että ajatus ei pelaa ja ahdistaa niin en lähde ollenkaan ajamaan...Alkuperäinen kirjoittaja TiminÄiti:Mulla on kyse mun todella suuresta pelosta, olen autokoulun alottanut kaksi kertaa ja aina olen ratin takaa tullut pois :ashamed: :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule, moni paljon sua tyhmempikin on kortin saanut. Ei sulla ole mitään hätää. Ja ihan varmasti et osaa autoa hajottaa, joten se siitä.
mutta se on vaan yritettävä, en jaksa että kaikki asiat kummittelee mun mielessä vaan koitan olla rohkee ja uskaltautua ajamaan. onneksi opettajat siellä tietää mun tilanteen ... :/