APUA! Mulla on huomenna eka ajotunti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule, moni paljon sua tyhmempikin on kortin saanut. Ei sulla ole mitään hätää. Ja ihan varmasti et osaa autoa hajottaa, joten se siitä. :D
Mulla on kyse mun todella suuresta pelosta, olen autokoulun alottanut kaksi kertaa ja aina olen ratin takaa tullut pois :ashamed: :|

mutta se on vaan yritettävä, en jaksa että kaikki asiat kummittelee mun mielessä vaan koitan olla rohkee ja uskaltautua ajamaan. onneksi opettajat siellä tietää mun tilanteen ... :/

Alkuperäinen kirjoittaja TiminÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule, moni paljon sua tyhmempikin on kortin saanut. Ei sulla ole mitään hätää. Ja ihan varmasti et osaa autoa hajottaa, joten se siitä. :D
Mulla on kyse mun todella suuresta pelosta, olen autokoulun alottanut kaksi kertaa ja aina olen ratin takaa tullut pois :ashamed: :|

mutta se on vaan yritettävä, en jaksa että kaikki asiat kummittelee mun mielessä vaan koitan olla rohkee ja uskaltautua ajamaan. onneksi opettajat siellä tietää mun tilanteen ... :/
sama homma mulla, kerran jätin kesken ja nyt sitten sain alkuvuodesta vihdoin ja viimein sen kortin ajettua! pelotti että kaikki tulee päälle ja tuntuu etten osaa käsitellä autoa ollenkaan. välillä niitä tulee vieläkin mut harvemmin ja jos tuntuu yhtään sille että on sellanen olo että ajatus ei pelaa ja ahdistaa niin en lähde ollenkaan ajamaan...

täs pari päivää sitten kävin ajelemassa ja ENSIMMÄISTÄ KERTAA ohitin (siis jonkun muun kun traktorin :D ) ja kyllä tuntu et sydän tulee rinnasta ulos kun hakkas niin rkeleesti. mut kyl oli voittajan fiilis sitten kun oli kunnialla päässy ohi. B) enimmäkseen kun tulee kaupungissa ajeltua niin ei ole tullu ohitustilanteita hirveesti, eikä tullu autokoulun aikaankaan yhen yhtä...

kokemus tuo varmuutta! kun kortin saat niin muista ajaa paljon alkuun! :)

Minä olen menossa huomenna autokoululle keskustelemaan erämaksuista ja tekemässä lopullisen päätöksen autokouluun menosta, Jännittää jo nyt ihan hulluna, että sitä sitten oikeasti joutuu ajamaan ja vielä just sellasessa todistelu-tilanteessa, missä mokaan AINA.

Niinku olen ihan hyvä kokki ja leipuri, mutta kun kaveri oli vieressä kattomassa tarkasti mallia että miten leivon niin enkös hermostuksissani tehnyt tuhat ja yksi virhettä ja lopulta nauroin ihan täristen... :kieh: Kai se nyt on joksu minunkin opittava ajamaan kuitenki....... Se oon sitte minä jos joskus joudutte köröttämään 30:ä valtatiellä jonkun perässä...

Yhteistyössä