4
424175
Vieras
Aloitin työt siivoojana eräässä paikassa, ei sairaala mutta asuntola, dementia potilaille. Eka päivänä, eräs hoitaja pyysi minua siivoamaan yhden huoneen ikkunan. Kävin sen siivoamassa, suojakäsineet oli tietty kädessä kuten koko ajan siivotessa ja vaihdoin ne huoneesta lähdön jälkeen. No eilen minua pyydettiin siivoamaan huone uudestaan, nyt vähän perusteellisemin. Eri hoitaja pyysi tekemään tämän. Samalla hän muistutti, että laitathan sitten suojaesiliinan, ja otat eri siivousvälineet, kun tällä X:llä joka täsä huoneessa on, on MRSA bakteeri. Sanoi että jos haluat siellä on suusuojiakin mutta se ei ole välttämätön. Pelästyin, kun kuulin asiasta koska eka päivänä en ollut kuullut mitään että tällä henkilöllä oli MRSa ja olin hänen huoneessaan.
Toisella kerrealla laitoin ne suusuojat ja essut yms. Mutta viimeksi niitä ei ollut, vain käsineet?? Voiko olla riski että nyt on se MRSA?
EIkä tarvi irvailla, mulla on jo lapsesta asti ollut jotain sairauskammoa, jos pienikin riski saada joku niin hätäännyn.. Tai jos joku oire jostain se on varmasti heti jotain kamalaa ja kohtalokasta..
Toisella kerrealla laitoin ne suusuojat ja essut yms. Mutta viimeksi niitä ei ollut, vain käsineet?? Voiko olla riski että nyt on se MRSA?
EIkä tarvi irvailla, mulla on jo lapsesta asti ollut jotain sairauskammoa, jos pienikin riski saada joku niin hätäännyn.. Tai jos joku oire jostain se on varmasti heti jotain kamalaa ja kohtalokasta..