Apua! Miten saan mustan hiusvärin pois naamasta,

• Viestiketjun aloittaja rähmäkäpälä
  • Ensimmäinen viesti
.
Musta on hankala väri, mutta koita kynsilakan poistoainetta. Naamassa jos on niin siihen voi koittaa myös jos kuoriminen auttaa. Muuten ei oikein muuta neuvoa ole kuin että tukka silmille vaan, kyllä siitä muutamassa päivässä lähtee.

"laura"
Mä oon saanut tummanruskean pois kun oon ensin laittanut vanulappuun emulsiomaista meikinpoistovoidetta ja hangannut sillä ja sen jälkeen uuteen vanulappuun reilusti oliiviöljyä, jolla oon saanut lopun värin pois. Tosin levitän ennen värjäämistä korviin ja hiusrajaan rasvaa tai hoitoainetta, niin väri ei jämähdä yhtä pahasti kuin täysin paljaaseen ihoon.

h
miulla ei lähtenyt millään noista, kun olin unohtanut vaseliinin hiusrajasta. Kokeilin silmämeikinpoistoainetta, kynsilakkaa, öljyä, kasvovettä, kuorintaa, desinfiointiainetta... Oli sitten muutama päivä pidettävä hiukset auki ja otsa, korvat ja kaula piilossa.

h
[QUOTE="vieras";21901842]Sen silmämeikinpoistoaineen pitää olla nimenomaan vedenkestävälle meikille tarkoitettua.[/QUOTE]

juu sitä se olikin... ei lähtenyt miulla. Jollain rasvaisemman ihon omistavalla nuo konstit tepsii paremmin.

Yhteistyössä