Apua, miten peräpukamia hoidetaan, sattuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Synnytyksestä reilu viikko tuli kaksi kipeää peräpukamaa. Tai ei ne heti kipeitä ollu mutta nyt muutaman päivän kuluttua on! Laitoin niihin hydrokortisonia kun en muutakaan keksiny ja vähän se helpottikin. Olikos jotain erityistä voidetta niihin? Mikä niitä helpottais (liikunta, tms?) ja mikä pahentaa???

Niihin on omaa voidettaan apteekista. Mulla kans tuli synnytyksestä. Todella epämukavia. ;o(( Kun hankit sitä rasvaa, niitä työnnetään takaisin sinne suoleen sen rasvan kanssa. Ottaa kipeää se työntäminen, mutta auttaa heti oloa ja paranee nopeammin...

Hei

Sain lapsen synnyttyä peräpukamat, ne tulivat jo laitoksella ja oli muutenkin kamala käydä ensimmäisiä kertoja vessassa niin sitten ne pallot häiritsivät ja oli tosi epämukava olo.
Sanoin siitä hoitajalle ja hän toi rasvaa, joka on tarkoitettu niiden hoitoon. Se auttoi.
En muista sen nimeä, mutta reseptivapaata se oli, koska muistan kun käskin miehen ostaa sitä valmiiksi kotiin niin saan laittaa sitä kotonakin.

Käy huomenna apteekista hakemassa rasvaa niin pääset niistä eroon.
Hädensa nimistä rasvaa olen kokeillut, mutta se oli kamalaa. Sitä en suosittele.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Hei

Sain lapsen synnyttyä peräpukamat, ne tulivat jo laitoksella ja oli muutenkin kamala käydä ensimmäisiä kertoja vessassa niin sitten ne pallot häiritsivät ja oli tosi epämukava olo.
Sanoin siitä hoitajalle ja hän toi rasvaa, joka on tarkoitettu niiden hoitoon. Se auttoi.
En muista sen nimeä, mutta reseptivapaata se oli, koska muistan kun käskin miehen ostaa sitä valmiiksi kotiin niin saan laittaa sitä kotonakin.

Käy huomenna apteekista hakemassa rasvaa niin pääset niistä eroon.
Hädensa nimistä rasvaa olen kokeillut, mutta se oli kamalaa. Sitä en suosittele.

SITÄ on suppona,helpommin hoitaa!

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
iHAN TOTTA TUO HANDESAN HYVÄ.mULLA OLI TOSI PAHA PUKAMA,JA KUN 3X LAITOIN OLI JO PALJON PAREMPI.2 P'ÄIVÄSSÄ OHI.Sori tuli isol,en viitsiny pyyhkii

prkle tapellaan,SUPPOJA!!!parempia ja ei sotke!!!!! :D

Yhteistyössä