Eli asia on näin että poikamme on 1v ja 7kk kun miehenilähtisi pojan kanssa kahdestaa 800km päähän sukulaisiin viikoksi. Mutta minä en millään haluaisi että he menevät sinne, koska en ole ollut vielä tähän mennessä kuin max.yhden yön poissa kotoa. Ja nyt tarvitsisi olla kokonainen viikko näkemätt poitsua. Ja toiseksi mieheni ei ole mikää varovainen kusi vaan taytyy sanoa että itsekkin välillä pelkään hänen kyydissää. (ajaa ylinopeutta ja ohittelee aika rajustikkin) Olnen kyllä maininnut hänelle asiast , mutta se ei ole vaikuttanut asiaan. Ja kolmanneksi kun sukulaisiin olvat menossa niin siellä on tapana aina jokavuoptuinen korjausprojekti. Eli en usko että mieheni ehtisi paljon seuraa pitämään pojallemme vaa se jäisi osittain isovanhemman huoleksi. Mieheni ihmettelee miski en anna heidän kahden lähteä matkaan. Miten saan hänen ymmärtämään, että hän vaatii minua olemaan näkemättä poikaani koko viikon ajan. (poitsu on äidin silmäterä) Ja lisäksi pelkään niitä matkoja kun en itse ole mukana varasilminä. (Niitä tarvitaan aian välillä) Olenko tosiaan liian omistushaluinen?