apua mitä mä teen?

meillä on n. 1v2kk tyttö ja se menee hyvin nukkumaan mutta aina rupee 12 jälkeen yöllä itkemään ja mikään ei auta (en enään anna maitoa kyllä siihen aikaa) rauhoittuu kyllä viereen mutta ku en viittisi ottaa viereen enään ja eilen se vaan halusi jutella.. kertokaa mitä teen, haluaisin nukkua yöllä..

auttaisiko tavallisen sängyn vaihto ollenkaan asiaa..

kertokaa mulle hyviä neuvoja B)


 
Valpuri
Meillä on ollu myös jonkun verran noita puolenyön heräämisiä.Alkoi kanssa itseäni harmittaa siinä vaiheessa kun joka yö piti ottaa tyttö (1v 1kk) väliin nukkumaan ja siinä sitten ei itse pysty ahtaassa nukahtamaan. Otin käyttöön sitten telkkarissa näkemäni keinon: käyn laittamassa tytön takaisin makuulle, tutti suuhun ja peitto päälle. Puhua ei saa eikä ottaa katsekontaktia, hyssytellä saa, ja sitten ulos huoneesta. Toistin tämän pari kolme kertaa mikäli huuto jatkui ja jos ei sillä rauhoittunut niin sitten vaan tylysti jätin huutamaan. Jonkun aikaa huuto jatkui mutta sitten tyttö rauhoittui ja alkoi nukkumaan. Eli tämä keino auttoi meillä.
 
Haluaa vain kai seuraa..

Meillä poika 1 v 3kk teki samaa tossa joku aika sitte. Tai oli oikeastaa nukkumaan käydessä. Saatto huutaa sängys parikin tuntia. Aina jos meni luokse, niin rauhoittui heti ja alko höpöttelee ja naureskelee. Puhumattakaan jos erehtyi ottaa sylii... Sillo oikein ilahtui... Ja sitte ei ollukaan hätää...

Eli miehen kanssa tultii siihen tulokseen että mitään oikeaa ongelmaa ei ollu, ainoastaa eroahdistusta.

Sitte alettiin tehdä niin että annettiin vaan raivota sängys. Ja oli muuten tosi vihainen kaveri. Se huutokin oli sellaista että mun sydän meinas särkyä ja mä tosiaa luulin että siihen koskee kovasti tms... Isi kävi kattomassa aina 5-10 minuutin välein. ei puhunut. Ei ottanut katsekontaktia. Laitto vaan tutin. Ehkä vähän taputti ja silitti. Minä olin muualla ja kiristelin hampaita.

Illat alkoi mennä paremmin ja paremmin ja neljäntenä iltana kävi nukkuu ilman huutoja.

Nyt kun laittaa sänkyy niin käy heti nukkuu. JOs ei ihan heti niin höpöttelee aikansa jotain ja nukahtaa sitte.

Muutaman kerran on käyny niin että on yöllä heränny ja alkanu karjua. Kun olen käyny kattoo ettei ole ongelmaa (kipuhuudon erottaa kyllä) että on vain seuraa vailla niin olen painunu takas sänkyy. Mies on kysyny että mikä hätä siel on (ku poika vaa karjuu) ja mä olen sanonu että ei mikään. Ja eipä niin. Huuto on lakannu yleensä siinä vaiheessa kun olen saanu peiton korville.

Se on sydäntäraastavaa kuunnella mutta on se koulutettava... \|O

TIETYSTI jos susta tuntuu että on jotai vialla niin kantsis tsekata, ettei ole korva- tai pissitulehdusta
 
Miskan äiskä
Meillä on myös ollu semmosia kausia, että poika herää yöllä ja härdää vaan meidänkin välissä. Seurustelemaan ei kannata alkaa, vaan sanoa tiukasti että nyt nukutaan, pää tyynyyn. Jos ei auta, niin vie takas omaan sänkyyn. Meilla se ainakin autto, vaikka kyllähän sitä ihan tarpeeksi kauan kestikin. Sängyn vaihtoon en ehkä alkaisi, läheisyyttä varmaan vaan kaipaa ja sitä kannattaa antaa aikasemmin päivällä tarpeeksi. Tsemppiä ja jaksamista! :hug:
 

Yhteistyössä