Ä
Äiti vain
Vieras
Eli siis minulla on aina ollut ihan hyvä iho, vain harvemmin satunnaisesti joku finni. Viime kesäkuulla sitten lopetin yhdistelmäpillerit enkä käytä nyt mitään hormoneita. Pikkuhiljaa iho ja hiukset alkoivat rasvoittumaan. Ensinki leukaan alkoi ilmestyä finnejä ja otsan iho alkoi mennä pikkunäpylle. Ajattelin että tämä varmaan menee ohi kun kuluu aikaa mutta ei kun pahenee vaan! Nuo ongelma alueet ovat levinneet entisestään ja naama alkaa näyttää jo aika pahalta
Ainoastaan poskissa ei ole mitään. Tukka on myös edelleen rasvainen kokoajan. Kävin lääkärillä josta en mielestäni saanut apua, määräsi vaan taas yhdistelmäpillerit, mutta en uskalla niitä aloittaa kun ne on vuosia aiheuttaneet minulle haluttomuutta ja olen taipuvainen masennukseen.
Voikohan tämä liittyä siihenkin että kuukautiskiertokaan ei toimi oikein, kierrot on jotain 9 viikkoa ja enemmänkin. Kannattaisiko minun mennä yksityiselle gynekologille vai ihotautilääkärille vai mitä?
Voikohan tämä liittyä siihenkin että kuukautiskiertokaan ei toimi oikein, kierrot on jotain 9 viikkoa ja enemmänkin. Kannattaisiko minun mennä yksityiselle gynekologille vai ihotautilääkärille vai mitä?