Apua, mitä menin tekemään, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen nii-in tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen nii-in tyhmä

Vieras
Yhtäkkiä yks nainen soitti ovikelloa ja minä tyhmä menin avaan, no se tuli sisälle vaikka sanoin että ei oo paljoa aikaa ja se halus haastatella vaan pari minuuttia. Sitte se kirjoitti minun ja miehen ja lapsen tiedot ylös ja yhtäkkiä että no niin nyt tilaat tämän kirjan mihin tulee sinun lapsesta kuva ja tiedot, se on joku vuoden lapset ja uutiset kirja mihin se multa otti tiedot. Joku pohjoismainen kirja oy. Ja allekirjoitin ku en muuten päässy siitä eroon, ja kirjassa voi mennä kaksikin vuotta ja maksaa paljon! 129 euroa, ja nyt minä kyllä heti perun sen, laitan sinne sähköpostia. Vähän mun mies raivostuu ku saa kuulla...
Onko teillä käyny näitä? Toivottavasti tää peruminen onnistuu, sano se kyllä niin.

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/taaperot-1-2v/156991-vuoden-lapset-ja-uutiset-kirja/

Löysin tuon vanhan keskustelun, eli huh, ei ainakaan vissiin huijausta mutta perua aion kyllä!

miksi sä sen päästit sisälle?mulla on tapana kuunnella tuntemattomien ovikellon soittajien jorinat ja jutut oven suussa,eikä todellakaan päästää sisälle oli aikaa tai ei..

Meidän tutulla perheellä kävi joskus aikoja sitten samanlainen juttu. Maksoivat kirjasta ja antoivat lasten kuvat. Joskus pitkän ajan kuluttua rupesivat miettimään, että eipä ole kirjaa kuulunut, eikä ole muuten kuulunut vielä näihin päiviinkään mennessä. Sinuna yrittäisin perua..

mulle on joskus soitettu tosta kirjasta ja olikin niin agressiivinen nainen kuka sitä yritty kaupata että meinas jauhot mennä suuhun..Ja se haukku mut suoraan,kun en suostunu tilaamaan kirjaa.Oli erittäin pöyristynyt kun mä en sen vertaa ajattele lapsiani,että heille näin ihanaa muistoa en tilaa.Ihan kamala ämmä!!!!

No peruin sen nyt sähköpostilla, siis oli kamala nainen, ei edes kertonut mihin olen ryhtymässä, ei selittäny mitään. Soitin niiden firmaan ja sieltä sanottiin että voit perua sähköpostilla ja mitään en ole maksanu vielä, enkä aio maksaa.

Yhteistyössä