apua mitä mä nyt teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttu"

Vieras
Meidän piti kaverin kanssa lähtee rannalle, mut nyt se perui sen. Lähtee perheen kanssa miehen kaverin mökille. Mun mies lähti eilen käymään mummilassa, tulevat vasta huomenna. Nyt mun pitää yksin olla kotona koko päivä, täällä on kauheen kuumakin. Kaupassa en viitsi käydä kun eilen käytiin ja mitään asiaa ei ole. Törkee toi kaverin peruminen kun ties et jään yksin ;(

En mä viitsi yksin mennä. Entä jos siihen tunkee joku ällö mies, miten mä pääsen siitä eroon. En tykkää liikkua koskaan yksin. Paitsi ruokaostoksilla joskus.

Musta olisi ihanaa olla joskus yksin. Eilenkin kävin salaa yksin uimassa, ei tarvinnut vahtia muksuja vaan sai uida ihan rauhassa. Sitäpaitsi kun ui tarpeeksi kauas, niin ei taatusti tulee ketään luusereita sulle tekemään tuttavuutta, korkeintaan jotkut kovakuntoiset teräsmiehet ;-)

Mä osaisin kyllä liikkua yksin ja paljon sitä teenkin kun mies paljon töissä (ja auto miehellä) ja kaverit asuvat kaukana. Nuoriso omissa menoissaan. Mutta nytkin mietin MITÄ tekisin. Rannalla ei jaksa aina lojua, kaupoissa myyjät jo moikkaavat (liian usein käyn :D ) ja pyörä on rikki. Ylimääräistä rahaakaan ei oikeastaan ole. Sisälläkään ei jaksa olla eikä auringossakaan ihoni enää oikein viihdy.

Jos tilanne olis sama kuin sulla (olettaen ettei ole lapsia?) niin ensin siivoaisin koko kämpän ja sen jälkeen lähtisin kävelylenkille. Kiertelisin kauppoja ja rantoja, ostaisin jäätelön jonka söisin jossain mukavassa paikassa :)

Tai sisällä ollessa piirtäisin, rakentaisin vihdoin kissankestävät hyttysverkot ikkunoihin, Siivoaisin vaikka vaatekaappeja jos en muuta keksisi :D

Jos tilanne olis sama kuin sulla (olettaen ettei ole lapsia?) niin ensin siivoaisin koko kämpän ja sen jälkeen lähtisin kävelylenkille. Kiertelisin kauppoja ja rantoja, ostaisin jäätelön jonka söisin jossain mukavassa paikassa :)

Tai sisällä ollessa piirtäisin, rakentaisin vihdoin kissankestävät hyttysverkot ikkunoihin, Siivoaisin vaikka vaatekaappeja jos en muuta keksisi :D

Siivoaisit tässä helteessä sisällä?? Teillä varmaan ilmastointi....

Käy kirjastossa tia jossain museossa? Mene puistoon kävelylle ja jätskille?
Tai tosiaan voi siivoilla ja tehdä jotain muuta hyödyllistäkin, jos vain tässä kuumuudessa jaksaa.

[QUOTE="minttu";30153060]En mä viitsi yksin mennä. Entä jos siihen tunkee joku ällö mies, miten mä pääsen siitä eroon. En tykkää liikkua koskaan yksin. Paitsi ruokaostoksilla joskus.[/QUOTE]

Sanot, että olet lepakko ja eikä kiinnosta. Yksin kotona = vapaapäivä. Ulos nauttimaan kesästä.

Yhteistyössä