APUA, mistä voin saada tietää jos miehelle on käynyt jotain??

  • Viestiketjun aloittaja niin huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
niin huolissaan
Ei ole vastannut klo 14 jälkeen puhelimeen, oli siis silloin töissä, ja sen jälkeen en oo hänestä kuullut mitään! Ei todellakaan ole hänen tapaistaan, mua pelottaa ihan hirveästi että jotain on sattunut, mihin voisin soittaa ja saada tietoa esim. jos on joutunut vaikka auto-onnettomuuteen?

Auttaakaa nyt palstalaiset, mulla hyppää kohta sydän paikoiltaa huolesta :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tenttaaja:
Kai tähän jotain muutakin liittyy? Riitaa, toinen nainen, alkoholin käyttöä?
No ei pitäis liittyä, ei olla riidelty pitkään aikaan, tuskinpa on toista naistakaan ja mies kyllä ilmoittaa aina jos menee johonkin esim. kaverilleen. Ei todellakaan ole miehen tapaista, ja kun hänellä vielä pitkät työmatkat niin pelkään että on ajanut kolarin tai jotain muuta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Kyllähän ne olis jo sairaalasta ilmoittanut,eikös jokaiselle merkata lähin omainen jolle soitetaan jos jotain käy?
ei kaikilla välttämättä ole, jos ei ole esim. ollu tarvetta käydä sairaalassa tjsp.. mulle merkittiin lähiomainen vasta tuossa n. pari vuotta sitten.. tiedän tälläkin hetkellä ihmisiä kellä ei oo tiedoissa lähiomaisia..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Kyllähän ne olis jo sairaalasta ilmoittanut,eikös jokaiselle merkata lähin omainen jolle soitetaan jos jotain käy?
No tätäkin mietin, mutta mulla ittellä ainakin oli vielä pari vuotta sitten jostain ihmeen syystä mun isän tiedot lähiomaisena sairaalan papereissa, ja kun mies ei ole moniin vuosiin ollut sairaalassa niin tuskin heillä on papereissa mun tietoja, ei siis olla naimisissa niin eivät tule automaattisesti sinne.

Mutta onko poliisilla enää sitä omaa numeroa? Kun ei kai oikein hätäkeskukseenkaan voi soittaa, tuskin ne sieltä pystyy auttamaan?
 
En tiedä, onko tästä tässä tapauksessa mitään hyötyä, mutta laitetaan kuitenkin: http://www.112info.fi/ .

Oletko soittanut jo miehen kaverit läpi? Entä vanhemmat? Sairaalat?

Toivottavasti mitään ei ole sattunut!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Mikä sun mies on ammatiltaan?
On varmaan töiden jälkeen jäänyt "kaljoille"
No tääkin vois sinänsä olla mahdollista, mutta yleensä kyllä aina ilmottaa, soittaa tai laittaa tekstiviestin jos ei tule suoraan töistä kotiin... En tiiä, on nyt niin kauhee olo, pitäis varmaan yrittää mennä nukkumaan ja ootella aamuun, eihän poliisillekaan vielä voi ilmoittaa kadonneeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Mikä sun mies on ammatiltaan?
On varmaan töiden jälkeen jäänyt "kaljoille"
No tääkin vois sinänsä olla mahdollista, mutta yleensä kyllä aina ilmottaa, soittaa tai laittaa tekstiviestin jos ei tule suoraan töistä kotiin... En tiiä, on nyt niin kauhee olo, pitäis varmaan yrittää mennä nukkumaan ja ootella aamuun, eihän poliisillekaan vielä voi ilmoittaa kadonneeksi.
No miehet on välillä arvaamattomia,kyllä se viiteen mennessä kotona on ;) :hug:
 
nann
Katoamisilmoitus pitää tehdä henkilökohtaisesti paikan päällä.
"Kadonneen henkilön etsintä käynnistetään, jos kadonneen epäillään joutuneen hengenvaaraan, onnettomuuteen tai rikoksen uhriksi."

Sinuna odottaisin aamupäivään asti ihan rauhassa. Luultavasti eksynyt kaljalle tai jonkun luo. Puhelimeen vastaaminen ei selitä oikein mitään, ehkä se on hävinnyt tai jäänyt töihin tms. tai ehkä mies on nukahtanut/sammunut jonkun toisen luo.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nann:
Katoamisilmoitus pitää tehdä henkilökohtaisesti paikan päällä.
"Kadonneen henkilön etsintä käynnistetään, jos kadonneen epäillään joutuneen hengenvaaraan, onnettomuuteen tai rikoksen uhriksi."

Sinuna odottaisin aamupäivään asti ihan rauhassa. Luultavasti eksynyt kaljalle tai jonkun luo. Puhelimeen vastaaminen ei selitä oikein mitään, ehkä se on hävinnyt tai jäänyt töihin tms. tai ehkä mies on nukahtanut/sammunut jonkun toisen luo.
Juu niin mä tässä jo järkeilin että pitää odottaa aamuun ja alkaa sitten ihmetellä lisää jos miestä ei edelleen näy. Ei vaan pysty olemaan ajattelematta sitä mahdollisuutta että olis ollut vaikka hirvikolari ja mies makais nyt puolikuolleena jossain :(
 
Pohjoisesta -auttaisin jos voisin
riippunee vähä et hälyttääkö miehen känny vai onks suljettu ihan et joko virta loppu tai puh hajonnu syystä tai toisesta? operaattoripaikannus siis mahdollista.. tai jos muistat auton rekkarin, voit sillä kysyä vaik poliisilta.. vai pääsetkö itse ettimään mistään et näkyyks hänen autoo jossai kavereil tai matkanvarrel..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Onko miehen kavereille soitettu?
Yhdelle kaverille soitin, ei vastannut, pari muuta on reissussa joten tiedän ettei voi olla heidän kanssaan, työkavereiden numeroita mulla ei ole kun en juurikaan tunne heitä, osan nähnyt pari kertaa... Eli ei mitään tulosta.
 
nann
Kannattaa ehkä miettiä vähän miehen työreittiäkin, viitaten siis tuohon hirvikolariin.. :) Jos reitti ei ole keskellä metsää ja on luultavammin lähtenyt töistä suht aikaisin, olisi joku huomannut kolarin ja ilmoittanut siitä, ei täälläpäin nyt niin autiota ole. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjoisesta -auttaisin jos voisin :
riippunee vähä et hälyttääkö miehen känny vai onks suljettu ihan et joko virta loppu tai puh hajonnu syystä tai toisesta? operaattoripaikannus siis mahdollista.. tai jos muistat auton rekkarin, voit sillä kysyä vaik poliisilta.. vai pääsetkö itse ettimään mistään et näkyyks hänen autoo jossai kavereil tai matkanvarrel..
Kyllä puhelin hälyttää, rekkarin kyllä muistan, mutta voiko nykyään enää soittaa pelkästään poliisille? Eikö kaikki soitot mee nykyään 112 kautta? Jotenkin en viittis hätäkeskukseen ainakaan vielä alkaa soittamaan. Itte en pääse ettimään.

Huoh, kerrankin sitä toivoo että mies olis vaikka vaan jossain juomassa kaljaa :(
 
tenttaaja
Alkuperäinen kirjoittaja nann:
Kannattaa ehkä miettiä vähän miehen työreittiäkin, viitaten siis tuohon hirvikolariin.. :) Jos reitti ei ole keskellä metsää ja on luultavammin lähtenyt töistä suht aikaisin, olisi joku huomannut kolarin ja ilmoittanut siitä, ei täälläpäin nyt niin autiota ole. :)
Joku oli hiljattain törmännyt moottoripyörällä hirveen, eikä muistanut koko tapahtumaa. Tuskin muisti sitäkään, onko vaimoa vai ei. Todennäköisintä on silti, että ap:n mies on huonoilla teillä.
 

Yhteistyössä