APUA! MIKSI PERINTÄTOIMISTO LÄHETTÄÄ MULLE KIRJEEN, VAIKKA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kävi niin, että Sampon mokailun vuoksi mulla oli maksamatta monen kuukauden osuus luottokorttimaksusta. (Se oli laitettu suoraveloitukseksi)

No, perintätoimisto lähetti kirjeen. Soitin sekä perintätoimistoon, että Sampo pankkiin, josta selvisi lopulta, että heidän mokansa vuoksi perintätoimisto on lähettänyt mulle laskun/kirjeen. Asia selvitettiin, ja mitään hätää tai uhkaa ulosotosta ei pitänyt olla.

Nyt mulle tuli taas sieltä perintätoimistosta kirje, ja siinä karhutaan noin kahta tonnia, eli tuota luottokorttilaskun summaa! Mitä ihmettä?!!!

Voi voi mitä saatanan touhua toi onkaan noitten pankkien kanssa. Mulla myös erittäin karvaita kokemuksia ja eipä tunnu auttavan vaikka mitä tekisin. Soitot ei aina auta.

Tämä kyseinen kirje lähetetty 10.10, eli en nyt muista että mikä päivä tarkalleen soitin ensimmäisen kerran tonne pankkiin JA perintätoimistoon.

Mua suututtaa nyt kyllä todella! Sillä asian olen hoitanut, eli soittanut tuosta ja olisi pitänyt alunperinkin mennä suoraveloituksella mun tililtä. Ja nyt sitten taas karhutaan koko summaa kerralla ja uhataan ulosotolla, eihän tämä ole tosikaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä kyseinen kirje lähetetty 10.10, eli en nyt muista että mikä päivä tarkalleen soitin ensimmäisen kerran tonne pankkiin JA perintätoimistoon.

Mua suututtaa nyt kyllä todella! Sillä asian olen hoitanut, eli soittanut tuosta ja olisi pitänyt alunperinkin mennä suoraveloituksella mun tililtä. Ja nyt sitten taas karhutaan koko summaa kerralla ja uhataan ulosotolla, eihän tämä ole tosikaan. :(

Älä välitä, mun kuollutta äitiäni uhattiin ulosotolla ja luottotietojen menetyksellä. Kyseessä Sampo Pankki. Oman osuuteni olen suorittanut noissa asioissa, mutta ei tunnu riittävän.

Yhteistyössä