V
vieras
Vieras
Olen kyllästynyt kaikkiin ja kaikkeen. Ihmiset ärsyttää, näen kavereissa ja ystävissä ensisijaisesti heidän virheet ja jo lyhyen tapaamisen jälkeen olen aivan puhki. En jaksa passata sukulaistätejä enkä jaksa mennä kylään. En halua lähteä kotoa mihinkään mutta kotona olo kyllästyttää. Odotan töihinpaluuta vuodenvaihteessa mutta en jaksaisi millään aloittaa töitä vaan pelkkä ajatus töistä uuvuttaa. Vakkaripaikka odottaa ja työ on mielenkiintoista sekä hastavaa mutta pelkään etten enää osaa vaan olen äitiysloman aikansa pudonnut kelkasta ja käynyt tarpeettomaksi. Miehen kans en jaksa puhua mitään vaan hänen juttunsa kyllästyttää enkä jaksa keskittyä kuuntelemaan kuin hetken. Seksi ei voisi kiinnostaa vähempää ja välit miehen kanssa on kireät. Puhumme toisille ärtyneinä. Öisin herään ja murehdin lasten koulunkäyntiongelmia ja kaverittomuutta.
Ennen kaikkea huolettaa tämä että kyllästyn kaikkiin ihmisiin ja varsin pian näen vain heidän virheensä. Haluaisin olla yksin, yksin.
Ennen kaikkea huolettaa tämä että kyllästyn kaikkiin ihmisiin ja varsin pian näen vain heidän virheensä. Haluaisin olla yksin, yksin.