apua...miesystävä hajonnut henkisesti...lapset sillä...kamala olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
siis lyhyesti: seukattu vajaa puoli vuotta, sillä erittäin hankalaa eksänsä kanssa lasten asioissa, kun eksä ränkyttää ihan kaikesta ja uhkailee ettei anna lapsia enää koskaan yms. nyt sitten soitin miehelleni, ja se on murtunut aivan totaalisesti...mä olen kaukana ja mulla on omat lapset, en pääse apuun. soitin sen siskolle, joka lupasi mennä käymään. mutta aivan kauhea tilanne. sen puhekin oli aivan puuroa, itkuista...ja lapset siinä vielä hereillä, ei ole saanut niitä nukkumaan ja sanoi vaan, ettei enää ikinä halua olla niistä erossa....ymmärrän kyllä nuo tunteet, mutta tuntuu niin pahalta, niin pahalta :(

Ehkäpä exä tietää miehen psyykkeestä jotain mitä sinä et ole tähän asti tiennyt ja siksi ei haluaisi lapsia hänelle antaa. En minkään haluaisi että lapset ovat yksin epästabiilin aikuisen kanssa.

Voi ei :( Miksi ihmisten pitää hemmetti sentään olla toisilleen niin paskoja?! Ja etenkin vanhempien toisilleen...

Maailmassa on ihan liikaa ilkeitä ihmisiä.

:( ja pahiten näissä tilanteissa aina kärsii lapset. mikä vaivaa äitiä joka ei tajua että isä rakastaa lapsia ihan samalla tavalla ja haluaa viettää aikaa lasten kanssa. hajoisin minäkin jos multa lapset vietäisin ja uhattais ettn takasin saisi :(

:( ja pahiten näissä tilanteissa aina kärsii lapset. mikä vaivaa äitiä joka ei tajua että isä rakastaa lapsia ihan samalla tavalla ja haluaa viettää aikaa lasten kanssa. hajoisin minäkin jos multa lapset vietäisin ja uhattais ettn takasin saisi :(

Samoin minä. Tässä joku kommentoi että ehkä isä on epästabiili, mutta olisi minullakin jaksaminen tiukoilla jos jatkuvasti hiillostettaisiin ja uhkailtaisiin että lapset viedään minulta pois..

[QUOTE="vieras";24004505]Samoin minä. Tässä joku kommentoi että ehkä isä on epästabiili, mutta olisi minullakin jaksaminen tiukoilla jos jatkuvasti hiillostettaisiin ja uhkailtaisiin että lapset viedään minulta pois..[/QUOTE]

Juu, en kyllä jaksaisi minäkään olla kovin stabiili tuollaisessa röykytyksessä..

Mutta jospa sitä isää on alettu "herätellä" oman tilansa vakavuudesta, sillä, ettei saa lapsia, jos ei hoida itseään kuntoon? Eli ihan hyvin mies on voinut olla mieleltään sairas jo aiemmin. Tai sitten ei.
Täällä on turha rutista ja syytellä exiä (tai isejä), kun ei oikeesti ole mitään tietoa tilanteesta.
Ainoastaan toivon, ettei tämä pääty huonosti, vaan jossain vaiheessa lapsilla olisi onnellinen isä ja äiti.