Apua! Mies pakotti nielemään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neuvoton"

Vieras
Äsken kun rakasteltiin miehen kanssa, niin hän yllättäen veti munansa pois mun sisältä, ja pakotti väkisin mun suun auki ja laukesi mun suuhun. Piti mun päästä kiinni eikä päästänyt pois ennen kuin olin niellyt! Se maistui inhottavalta ja oli limaista ja koko se toimitus tuntui kamalan nöyryyttävältä. Nyt mies uhkasi, että aikoo tästä lähtien aina kun rakastellaan niin laueta mun suuhun ja pakottaa nielemään noin! Rakastan kuitenkin mun miestä ja haluaisin miellyttää häntä, mutta en tiedä pystynkö tohon! Mikä neuvoksi nyt?

[QUOTE="neuvoton";23236843]Äsken kun rakasteltiin miehen kanssa, niin hän yllättäen veti munansa pois mun sisältä, ja pakotti väkisin mun suun auki ja laukesi mun suuhun. Piti mun päästä kiinni eikä päästänyt pois ennen kuin olin niellyt! Se maistui inhottavalta ja oli limaista ja koko se toimitus tuntui kamalan nöyryyttävältä. Nyt mies uhkasi, että aikoo tästä lähtien aina kun rakastellaan niin laueta mun suuhun ja pakottaa nielemään noin! Rakastan kuitenkin mun miestä ja haluaisin miellyttää häntä, mutta en tiedä pystynkö tohon! Mikä neuvoksi nyt?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Liika on liikaa mielyttämisessäkin. Miehes on sairas sika. Tekisin kyllä selväksi että tuommonen ei käy, ja jos ei lopu, niin saa etsiä itselleen uuden seksilelun.

Ens kerralla kun tekee noin, niin ajattelet jotain todella kamala, jotta saisit yrjön lentämään miehen lauettua...... Tuskin hän toiste enään yrjösuihkua päälensä halua.

[QUOTE="neuvoton";23236897]Se teki sen uudestaan ja nyt oksensin! Ei auttanut, vaan hän kiihottui lisää!![/QUOTE]

Ei ole mun kirjoittama tämä viesti. Voitko mennä pois trollaamasta, kun mulla on muutenkin nyt paha mieli.

[QUOTE="vieras";23236928]Hae nyt äkkiä jälkiehkäisypillerit! Siitä voi tulla raskaaksi! Ei välttämättä e-pillerit auta.[/QUOTE]

Vaikka laittais sormet kurkkuun ja oksentaisi? Se tulisi halvemmaksi, ajattele jos kuukausiraha on esim. 20e niin rakkaus tulee suhteessa tosi kalliiksi :D

Ellei ap ole porvoosta, niin vastentahtoiset seksuaaliset teot ovat poliisiasia. Sano miehelle, että seuraavasta vastaavasta kerrasta miliisi noutaa hänet putkaan.

Mies saattaa kyllä kiihottua lisää ajatellessaan kahta vahvaa amatsoni-naispoliisia retuuttamassa häntä käsiraudoissa maijaan, mutta sen näkee sitten..

Sairasta että joku suostuu tällaseen kohteluun.. Jos mun mies rakastellessa tekis jotain mitä en halua,niin todellakin sanoisin ettei käy,tai jos ei uskois puhetta niin taistelisin vastaan,rimpuilisin,purisin,mitä vaan.. En kyllä vois kuvitella tällasta tapahtuvan meillä,ei oo mies ikinä tehny mitään "väkisin" tai "pakottanu" mua tekeen mitään. Enkä minäkään häntä;seksissä jos missä on kyse toisen kunnioituksesta ja YHTEISESTÄ nautinnosta.

Ei ole mun kirjoittama tämä viesti. Voitko mennä pois trollaamasta, kun mulla on muutenkin nyt paha mieli.
no ymmärrät varmaan oikein hyvin itsekin, että sun mies EI SAA tehdä noin! pakottaminen ei kuulu seksiin eikä toisen kanssa saa koskaan tehdä asioita joihin toinen ei suostu tai joita toinen ei halua. miehesi on kuvottava sika, jos väkisin ton sulle teki.

sanoitko miehelle, että hän teki väärin ja se oli sinusta kamalaa?

[QUOTE="vieras";23236941]Vaikka laittais sormet kurkkuun ja oksentaisi? Se tulisi halvemmaksi, ajattele jos kuukausiraha on esim. 20e niin rakkaus tulee suhteessa tosi kalliiksi :D[/QUOTE]

Siittiöt on vikkeliä. Ei ne oksentamalla tule ulos. Tyttösiittiöt saattaa tulla, mutta poikasiittiöt on nopeita.

jännä juttu. spermassa on jotain terveysvaikutuksia, nainen tulee tyytyväiseksi tai jotain..hahaa.. kyllä on suhde oudolla tolalla kun ei pysty totettamaan omaa tahtoaan ja kieltäytyä niin että toinen kans uskoo. kannatan seksistä pidättäytymistä ja jos hän sut kuitenki ottaa väkisin niin se on raiskaus. minusta tuo sperman nieleminen tulisi lähteä naisen halusta, ei siitä että mies haluaa...

Yhteistyössä