Apua,menkkamainen kova kipu ja alaselkä särky..rv 23 vajaa vasta!!SUPISTAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Alkoi 10min sitte ihan kun taivaalta tippuen,selvää supistelua taitaa olla,menkkamainen särky ihan alavatsalla ja ala selkää polttaa.

APUA,MULLA ON VASTA RV 23 VAJAA MENOSSA!!!! :o :o :o

Eikai tää nyt vaan ala syntyä,just ennen joulua luovutin yhden vauvani enkeliksi,tää ei saa mennä samoin!!!! :'( :'(

Oliskohan mahdollisuuksia vauvalla selvitä vielä? :| Ootan hetken,jos ei lopu,soitan amman ja lähen näytille. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
..vauva potkii tosi kovaa.Kääk,tuntuu just samalta nämä kivut kun aina muutama päivä ennen synnytystä ollu.

Taidan lähtee näytille mut pystyykö ne vielä tehdä mitään? :o

Eiks ne pysty antamaan jotain supistuksia estävää ainaki? Mees jo pian!!

..vauva potkii tosi kovaa.Kääk,tuntuu just samalta nämä kivut kun aina muutama päivä ennen synnytystä ollu.

Jospa ne antais supistuksen estolääkettä.?Tsemppiä ja mene ihmeessä näytille! :hug:

kyllä, kortisonia vauvalle ja lepohoitoa äidille. ja vaikka vauva syntyisi, on mahdollisuus selvitä terveenä. :)
rv22+6 syntynyt poika elelee suomessa nyt ihan terveenä, taitaa olla jo 2 vuotias. :)
ja muistaakseni lääkäri kertoi että suomessa on myös selvinnyt rv22+5 tyttö.

onnea paljon sinulle matkaan mitä tapahtuukin. :hug:

mulla on tässä raskaudessa (nyt rv 26)ollut tosi kovia suppareita jotka on ollut ihan samanlaisia kun sillon kun poikaa synnytin.Ei silti mitään "vahinkoa" ole tapahtunut, alivuokralainen edelleen matkassa.
Supparit tosin lyhentäneet ja pehmentäneet paikkoja mutta muuten kaikki ok.Toivotaan että ei sullakaan sen kummempaa mut kannattaa tosiaan näytille mennä, ainakin jos pitkään jatkuu. :hug:

Näytille vaan ja kiireesti! Mulla supisteli rv 20 alkaen kunnolla (henkeä salpas) mutta niin se vaan poika syntyi vasta 40+3. Tsemppiä!!
Niin, ja suppareita estävää voivat antaa. Juo vettä ja lepää. Rauhoitu. Mulla makaaminen ei auttanut (supisti sillon pahiten, nukuinkin sit puoli-istuvassa asennossa sohvalla pari kuukautta) mutta koita etsiä itselle sopiva asento, jossa ei supista.

Toivottavasti saadaan supistukset kuriin :hug: . Saatat joutua osastolle (kuten allekirjoittanut), mutta siellä olet hyvissä käsissä ja lääkityksessä. Mulla oli viikkoja 22+4 kun mä jouduin osastolle ja silloin mua ainakin peloteltiin että vasta rv 24 on edellytykset selvitä :( . Mutta sähän pysyt tietty AINAKIN sinne asti nyt yhtenä kappaleena, juot vettä, lepäät ja syöt estolääkitystä.

Ja n. viikon päästä sulle laitetaan kortisonipiikit, jotka auttaa kehittämään vauvan keuhkoja. Nyt päivä kerrallaan maltillisesti eteenpäin. Mulla oli sama tilanne kuin sulla ja nyt on rv 34 menossa. Toivoa siis todella on :hug: :heart:

Yhteistyössä