Apua Manducan pääntuen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Täällä uusavuton kaksiviikkoisen äiti kaipailee apua Manducan kanssa. Kantoreppu on ostettu käytettynä ja ohjeita ei tullut mukana. Netistäkään en ole löytänyt selkeää ohjetta. Eli miten se pääntukikangas toimii - mihin kiinnitetään, jos vauva on rintapuolella.

Eikö pariviikkoista voi kantaa repussa (yli nelikiloinen) jos ottaa sen "vauvaosan" alhaalta käyttöön?

Kiittäen avusta!!

Siinä on jossain niissä olkapään kantoremmeissä napit tai jotkut kliput. Mulla on napit, mutta oon nähnyt eri versioitakin.

Ja vauvaosaan joo tietysti ja jos tulee yli sen repun niin avaat siitä keskeltä sen vetoketjun jolloin saat lisää kangasta.

Avaa se ylimmäinen vetoketju kans ja se läpystä pistetään niihin olkainten hakasiin, se ei siis ole mikään niskatuki vaan ihan suoja. Vetoketjun avaamalla saa niskatuen esille.

Kyllä voi kantaa pariviikkosta hyvin, painoraja on kolme kiloa. Katso youyubesta ohjeet käyttöön. Itse katsoin sieltä tarkat ohjeet videolta. Päätuki kiinnitetään neppareilla kiinni reppuun, se vauvaosahan on tärkeä kiinnittää oikein.