Apua, maanantaista +200g, mitä oon tehnyt väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Nyt potuttaa, muuta en voi sanoa. Potuttaasekä painon nousu että myös kun en tiedä syytä. Syön edelleen melko samat ruoat, samat 1200-1500 kcal/päivässä. 3 Viikkoa onmennyt tasaisesti -800g nyt on täysi stoppi. MIKSI? Ainut miten tämä viikko eroa toisista on se että kävin vesijumpassa 2 krt, sekä kerran tuplajumppatunnilla. Mies nauroi, että läskin tilalle on nyt tullut lihasta. Voihan se osittain pitää paikkansa, mutta mä vähän epäilen että näin olisi tapahtunut 'koko rahan edestä' . En luovuta, en, jatkan ja katson mitä vaaka näyttää ma. Mutta mieli on todella maassa. :( Miksi mulle kävi näin?

Toimiiko vatsa? Alta kilon vaihtelut painossa voi ihan hyvin olla.. No tulosta siitä että vatsa ja suolisto on täynnä tavaraa. Lähestyykö menkat? Oma laihdutus tyssää aina viikoksi lähes täysin, kun kerään se kilon nestettä. Seuraavalla viikolla näkyykin sitten 2n viikon tulokset kun nätisti vaan jatkaa oikealla ruokavaliolla.

[QUOTE="jep";30611704]Joit vaikka lasin vettä ennen punnitusta. Nämä ovat niitä laihduttajia jotka ei osaa laihduttaa! Virtuaaliyliopisto 200g enemmän ja kauhea paniikki hahaha[/QUOTE]

En koskaan ymmärtänyt haukkumista palstalla, mutta nyt on kyl ihan pakko....Ootko ihan idiotti?! En oo juonut lasin vettä, punnitsen itseni aina aamuisin vessakäynnin jälkeen. Ja vessassa on käyty ihan kunnolla, ihan niin kuin aina ennen punnitusta.

[QUOTE="zxc";30611725]En koskaan ymmärtänyt haukkumista palstalla, mutta nyt on kyl ihan pakko....Ootko ihan idiotti?! En oo juonut lasin vettä, punnitsen itseni aina aamuisin vessakäynnin jälkeen. Ja vessassa on käyty ihan kunnolla, ihan niin kuin aina ennen punnitusta.[/QUOTE]

hahaha jos noin pölö on niin ihan aiheesta haukutaan.

Yhteistyössä