Apua, mä en suoriudu tästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Oon kotona kaksistaan sairaan kaksvuotiaan kanssa, mun pitäisi tehdä yks duunihomma, eikä ihan pienikään sellainen, koti on kuin pommin jäljiltä enkä osaa keskittyä töihin tai ees ruuanlaittoon ennenkuin on siistiä. Koirakin pitäis kusettaa ja mä en vaan jaksa tätä nyt. Haluisin ryömiä takaisin peiton alle ja luovuttaa...enkä mä oikein voi luistaa mistään muusta kuin siivoamisesta. Miten hemmetissä mä jakaudun kahdeksi tai kolmeksikin aikuiseksi, joista yks tekis töitä, toinen hoitais lasta ja kolmas hoitais koiran ja kodin... :(

Pistät vaan ne hommat tärkeysjärjestykseen. Jos työjuttu on tehtävä, tee se heti alta pois. Siivoomiset ei mihinkään karkaa, ne ehtii myöhemminkin. Juu, ja käytä se koira pissalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Oon kotona kaksistaan sairaan kaksvuotiaan kanssa, mun pitäisi tehdä yks duunihomma, eikä ihan pienikään sellainen, koti on kuin pommin jäljiltä enkä osaa keskittyä töihin tai ees ruuanlaittoon ennenkuin on siistiä. Koirakin pitäis kusettaa ja mä en vaan jaksa tätä nyt. Haluisin ryömiä takaisin peiton alle ja luovuttaa...enkä mä oikein voi luistaa mistään muusta kuin siivoamisesta. Miten hemmetissä mä jakaudun kahdeksi tai kolmeksikin aikuiseksi, joista yks tekis töitä, toinen hoitais lasta ja kolmas hoitais koiran ja kodin... :(

Otat sen muksun siihen lähelle ja teet sen duunihomman, sitte laitat ruoan joka on helppo tehä ja samalla hoivata sairasta. Siivoushomma ei oo se ykkönen ja jossain raossa kusetat koiran. Jotenkin selviää kun on pakko ja jotku asiat on vaan luistettava.

...jotenkin tyhmintä on se, että mä tiedän, että mä tuun yöllä silmät ristissä tekemään sitä duunia, et sais huomisaamuks lähtemään, ja missään vaiheessa ei ehdi tulla mitään sellasta "jes, mä tein sen!"-fiilistä, kun sama rumba alkaa uudestaan heti aamusta...

Ja onneksi sairaudet kestävät yleensä aikansa,palaa sitten normisysteemiin kun voi. Arvaa vaan ap miten meillä hoidetaan hommat jne kun käsissä sairas muksu ja yksin sen kanssa...mut jotain keksittävä ja jaksettava.

Yhteistyössä