APUA! Lukit valtaa talon!!! :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi helllv..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi helllv..

Vieras
Nyt naiset apua..!! Noin kuukausi sitten.. Löysin lattialta kipittämästä ison lukin.. Seinälukiksi paljastui.. Pistin sen hengiltä kun en hämähäkkejä tms sen kaltaisia otuksia siedä YHTÄÄN.. Noh asia jäi siihen, mutta NYT eilis illalla, niitä pirulaisia oli TAAS liikenteessä! Löysin 2 pienemmän yksilön kuollutta raatoa lattialta, ja sitten löysin 2 ELÄVÄÄ. Jotka oli myös aika pieniä. Tänä aamuna, tapoin KOLME ISOA ja nyt ihan äsken tapoin TAAS KAKS ja ne oli jo aivan valtavia! Onko noi munineet johonkin ja nyt niitä vaan lisääntyy ja tulee koko ajan lisää??? Vai mistä noita tulee??? Miten niistä pääsee eroon..!!

Harmittomia joo, mutta ei tosiaan ole kivaa kun kymmenen sellasta halkasijaltaan lähemmäs 10-senttistä pitkäjalkaa vilistää tuolla lattialla..!! Ei uskalla paljain jaloin lähteä vessaan tai mihinkään, crocsit nappasin sängyn viereen ettei tarvi lukkimeressä varpaita uittaa.. Hyi hittolainen, kyllä pari ötökkää menis mutta noita on niin PALJON.. Mitään raidia en kyllä viittis lähteä ostamaan eikä sitä voi varmaan meillä suihkuttaakaan koska täällä on kämpässä jyrsijäterraarioita ja niitä ei huvita lähtee siirteleen.. :/

Minä kuulin kerran, että hämähäkin tappaminen talon sisällä tuo huonoa onnea, enkä sen jälkeen ole pystynyt niitä tappamaan vaikka niitä inhoankin. Kiikutan ne elävinä pihalle jollain konstilla joka kerta.... Mikä tämän asian tekee noloksi on se, etten usko taikauskoon muuten... En voi edes imurilla imaista niitä pois..

Heh, mä olen kanssa kuullut, että huonoa onnea seuraa. Enkä itsekään muuten usko näihin uskomuksiin, mutta tää hämis asia on hankala... Meilläkin joskus vilistää hämyri jos toinenkin. En voi sietää niitä, mutta sitten muka "vanhingossa tai huomaamattani" vetäisen imuriin, tallaan liiskaksi tms. :D
Lisäksi lukeissa on se ilosanoma, että eivät kuulemma elä hometaloissa tai kosteissa paikoissa.

Heh, mä olen kanssa kuullut, että huonoa onnea seuraa. Enkä itsekään muuten usko näihin uskomuksiin, mutta tää hämis asia on hankala... Meilläkin joskus vilistää hämyri jos toinenkin. En voi sietää niitä, mutta sitten muka "vanhingossa tai huomaamattani" vetäisen imuriin, tallaan liiskaksi tms. :D
Lisäksi lukeissa on se ilosanoma, että eivät kuulemma elä hometaloissa tai kosteissa paikoissa.

hetke jo ilakoin, mutta sitten pika googlella luin, että kosteus on lukeille elinehto...

Jostain luin että tänä syksynä lukkeja on tavallista enemmän. Ainakin se pitää meidän kohdalla paikkansa, täällä niitä on viime aikoina vilistänyt jatkuvasti.

Suosittelen Bio Kill- nimistä suihketta. Tappaa kaikki ötökät, myös viiveellä. Sitä siis suihkutetaan komeroihin, ikkunan reunoihin yms. kaikenlaisiin koloihin siis. Meillä tuo toiminut, myös hämähäkkeihin.

Yhteistyössä