Apua, leuka ollut jo pari päivää TOSI kipeä, kuin järkky ihonalainen finni olisi, mutta mitään ei näy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppiä

Vieras
ihan pienen pieni pahkura tuntuu, onkohan odotettavissa, että tuohon tulee AIVAN JÄRKYTTÄVÄ ihonalainen finni, vai mitä tämä on?? Voiko jotenkin estää, ettei se tulisi? Nyt jo niin kipeä, etten tiedä kuinka kipeä olisikaan jos se finni tulisi

koita varovasti puristaa se pää esiin,mulla on kanssa joskus ollu että sitä valkoista päätä ei tuu esiin mutta kun varovasti puristaa niin sitten se poksahtaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
koita varovasti puristaa se pää esiin,mulla on kanssa joskus ollu että sitä valkoista päätä ei tuu esiin mutta kun varovasti puristaa niin sitten se poksahtaa

ja tulehtuu tai tulee kipeämmäksi ja punaiseksi... EI,EI,EI

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

no mä oon ikäni puristellu kaikki finnit,ykskään ei oo tulehtunu

joo en ala kyl puristelemaan, sit se vasta tuleekin kipeäksi ja mulla tuo "kova kohta" ainakin alkaa leviämään jos ihonalaista alkaa puristamaan. Tuo vaan ei näytä ihonalaiselta, tai sitten siitä on tulossa hillitön sellainen

onko tuo septidin sitä desifiointiainetta??

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

no mä oon ikäni puristellu kaikki finnit,ykskään ei oo tulehtunu

näkyy selvemmin!!!!

Septidin kuivattaa sen ennenkuin finni edes "nousee"

Siskollani oli vastaava patti jossain kulmakarvojen välissä. Meni lopulta lääkäriin ja sai antibioottikuurin, koska kyseessä oli pahasti tulehtunut talirauhanen (tai jotain sinne päin).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo en ala kyl puristelemaan, sit se vasta tuleekin kipeäksi ja mulla tuo "kova kohta" ainakin alkaa leviämään jos ihonalaista alkaa puristamaan. Tuo vaan ei näytä ihonalaiselta, tai sitten siitä on tulossa hillitön sellainen

onko tuo septidin sitä desifiointiainetta??

jep! puhtaaseen sormeen sitä ja laitat finnin päälle useamman kerran päivässä!! (jo silloin kun alkaa tuntua että finni on tulossa... )

Yhteistyössä