APUA! Lapsi on lukkojen takana kylppärissä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUVAAAAAAAH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUVAAAAAAAH!

Vieras
Meni sinne vaihtamaan alkkareita ja piti sitte taas laittaa ovi lukkoon nin ku joskus vessassaki (kielletty sekin). Vessan lukonkin kans sillä on vaikeuksia vaikka se on helpompi avata... Minkä helvatan takia sen piti laittaa toi ovi lukkoon????!!!! AAARGH! Nyt se myöhästyy eskaristaki. En vie ollenkaan jos ei pääse tuolta puolessa tunnissa.. :/

Millä pirulla tuon oven saa auki?? Olen yrittäny voiveistä ja puukkoa, mutta ne molemmat vain pilaa tuon pehmeän osan. JOllaki avaimellaki yritin, mutta se ei hievahtanu mihinkään suuntaan. Likalta meinasi jo kerran tulla itku ja sain puuttua rauhalliseksi. Se on nyt 20 min yrittäny saada sit auki eikä onnistu. Eikä siinä huoneessa edes ole mitään takaovea tai sellasta ikkunaa mistä pääsisin ulkokautta sinne... :kieh:

Meillä aukeaa sopivan kokoisella lattapääruvimeisselillä.
Osta uusi lukkko ja irrota siitä se osa, millä ovi väännetään lukkoon. Se toimii mainiosti avaimena ulkopuolelta, jos vastaavaa vielä sattuu. Tai jos ootte kovin pilalle saaneet sen nykyisen lukon, niin vaihda siihen uusi ja hajota vanha avaimeksi.
Ja sitten kannattaa mennä yhdessä sinne kylppäriin ja harjoitella niin kauan, että onnistuu se avaaminenkin. Meillä osaa neljävuotiaskin avata vessan lukon.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Kannattaa varmaan ainakin täällä tuhlata aikaa :headwall:

No hui, ihan ekana tuli sama mieleen että eipä tuossa tilanteessa tulisi mieleen tänne tulla ainakaan ennenkuin asia on ohi.

No höh. Meni minuutti kun kirjotin tuon tekstin ja koko ajan olen ollut lasta tukemassa ja yrittämässä avata. En minä nyt prkl kaula pitkällä istunu tietokoneen eessä oottamassa saako täällä peräti neuvoja! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Kannattaa varmaan ainakin täällä tuhlata aikaa :headwall:

No hui, ihan ekana tuli sama mieleen että eipä tuossa tilanteessa tulisi mieleen tänne tulla ainakaan ennenkuin asia on ohi.

No höh. Meni minuutti kun kirjotin tuon tekstin ja koko ajan olen ollut lasta tukemassa ja yrittämässä avata. En minä nyt prkl kaula pitkällä istunu tietokoneen eessä oottamassa saako täällä peräti neuvoja! :kieh:

:D
Joko sait lapsen lukkojen takaa ulos?

Voe vattu!!! nyt se lukon ulko-osa on ihan pyöreä. Piru että on jäykkä lukko. Tuohon ei auta enää mikään! Ja helppohan tuo on irti ruuvata, kun tänne ulkopuolelle on vain lattanat ruuvit joita ei siis voi ruuvata! :(

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
soita nyt joku muu apuun sinne

Soitin miehelle, mutta ei se voi lähteä töistä.... Käski hakea PANNUHUONEESTA meisselin ja avata. Hemmetin helppo juttu! Pannuhuoneeeseen mennään kylppäristä! Mies luuli että se on vessan lukon takana...

Yhteistyössä