En tiedä mitä tehdä.
Meillä on aina ollu ihan suomalaista kotiruokaa.
Nyt vaan alkaa olemaan ettei tytölle kelpaa mikään.
4-5v asti söi kaiken mitä tarjottiin.
7v. Tyttö ei syö :
-leipää
-jugurttia
-viiliä
-puuroa
-marjoja
-hilloja
-hedelmiä
-munakasta
-koko lihaa
-hernekeittoa
-kiisseliä
-hirven liha
tuossa nuo jotka äkkiseltään tuli mieleen.
Miten ihmeellä saan tytön syksyllä lähtemään kouluun kun meillä on sääntö ettei ilman aamupalaa lähdetä.
murot eivät kuulu mielestäni jokaiseen aamuun ja toiseksi kun 3 muuta syö puuroa niin se olisi epäreilua heitäkin kohtaan.
eskarissa sama juttu, kieltäytyy syömästä noita.
Äiti sanoi ettei alle 10v päätä syömisiään ja minä taas olen aina ollut sitä mieltä, että ruuasta pitää saada positiivinen kokemus ja maistaa pitää aina.
Mutta jos ei saa edes maistamaan???
Ja miten ihmeessä joku ruoka aine menee esim. sämpylässä mutta samaa ainetta ei syö puurona?
pienemmät valitettavasti alkaa ottamaan mallia isommista. jotakin täytyy nyt tehdä, mutta mitä?
Meillä on aina ollu ihan suomalaista kotiruokaa.
Nyt vaan alkaa olemaan ettei tytölle kelpaa mikään.
4-5v asti söi kaiken mitä tarjottiin.
7v. Tyttö ei syö :
-leipää
-jugurttia
-viiliä
-puuroa
-marjoja
-hilloja
-hedelmiä
-munakasta
-koko lihaa
-hernekeittoa
-kiisseliä
-hirven liha
tuossa nuo jotka äkkiseltään tuli mieleen.
Miten ihmeellä saan tytön syksyllä lähtemään kouluun kun meillä on sääntö ettei ilman aamupalaa lähdetä.
murot eivät kuulu mielestäni jokaiseen aamuun ja toiseksi kun 3 muuta syö puuroa niin se olisi epäreilua heitäkin kohtaan.
eskarissa sama juttu, kieltäytyy syömästä noita.
Äiti sanoi ettei alle 10v päätä syömisiään ja minä taas olen aina ollut sitä mieltä, että ruuasta pitää saada positiivinen kokemus ja maistaa pitää aina.
Mutta jos ei saa edes maistamaan???
Ja miten ihmeessä joku ruoka aine menee esim. sämpylässä mutta samaa ainetta ei syö puurona?
pienemmät valitettavasti alkaa ottamaan mallia isommista. jotakin täytyy nyt tehdä, mutta mitä?