Apua! Lapsella huomenna 8v synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viime tinkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viime tinkaan

Vieras
Niin elikkä tytöllä huomenna 8v synttäri, asutaan rivarisssa ja meillä on iso kiva piha. Täytyykö mun keksiä jotain ohjelmaa sinne ,vai annanko niiden vaan touhuta keskenään ja lopuks jotkut lahjapussit/ narunveto? Meillä on kyllä sellanen piha että varmaan ulkonakin keksitvät tekemistä ite, vaikea vaan keksiä mitään järkevää,kun täällä on niin sekalaista sakkia,on mun kavereita ja heidän lapsia, sitte luokkakavereita,mummut papat,isomummut papat,sukulaisia...Riittääkö vaan että lauletaan/puhaltaa kynttilät ja saavat itse keksiä. Meillä on aika pieni asuntokin että täällä mahtuis mitään tekee.

Ja toinen kysymys riittääkö tarjoiluksi mielestänne kermakakut, juustokakku,mokkapalat,sipsit,karkit,limsat?
suolaseksi ajattelin jotain pieniä nakkinyyttejä/pizzapaloja.
Mitä muuta vois dipata ku porkkana/kukkakaali?

Ehkä sinne pihalle voi keksiä vaikka aarteenetsintää?
Joku yhteinen ohjelmanumero vois yhdistää porukkaa kun muuten ei ehkä yhteistä leikkiä heti löydy jos eivät tunne toisiaan.

En tiedä millasia nirppanokkia sun sukulaiset on mutta meillä on tapana olla kaikki yhdessä,en mä ainakaan kehtais olettaa että mua varten järkätään erilliset kutsut:D Ja meillä on tapana pyytää vain lähimmät koulukaverit ei koko koulua.

Mummot haluaa myös sitä lasta nähdä synttäreilläkin, eipä tuo nyt paljon näkyisi jos tupa on täynnä kavereitaan, menee ne kaverit vain edelle. Mitäs teillä ne lapset tekevät, kun synttärisankari on pitämässä seuraa mummoille?

Yhteistyössä