Apua laitoin kananmunan kokoisen kiven "sinne" enkä saa enää pois!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kun yrititte auttaa ja antaa vinkkejä. Kokeilin kaikkea mutta ei se lähde pois :( Istun nyt bussissa matkalla sairaalaan. Hävettää. Pildekin on ihan kipeänä kaikesta kaivelusta, ei ihme jos nyt tulee hiivaa tai muuta. Tää on hirveetä!!!
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
vierailija
Mitä ihme ohjeita? Hyppiä, kaivella...
Jos jotain ylimääräistä on, niin silloin kyykkyyn ja samalla voi yrittää pungertaa ulos. Ihan kuin on tamponin narut hukassa, niin tuossa asennossa siihen pääsee parhaiten käsiksi.
 
vierailija
Voi sua raukkaa! Yritä pärjäillä ja ei ne hoitajat naura, ne on nähnyt kaikenlaista! Sano vaikka että liukastuit saunassa ja emättimeen meni kai jotain ja nyt se on kipeä?
 
vierailija
Sen idean sain toisesta ketjusta missä puhuttiin lantionpohjan lihasten treenistä, halusin kokeilla olenko tiukka vai lörppö. Ei olis pitänyt Älkää kokeilko tätä!

Vihjeeksi.. lantionpohjanlihasten treeniä voi tehdä ihan ilman mitään ylim. vehkeitä/ tai jotain ylim. kiviä...

Nimimerkillä esim. aamulla junaa odotellessa teen usein toistuvasti lantionpohjanlihasten voimistamisjuttuja.... On sellaista hyötyliikuntaa ja puoliso tykkää....
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Juu kyllä ne sai kiven pois, oli älyttömän noloa. Pari tuntia piti odottaa siellä. Pidin maskia koko ajan naamalla ja yritin nostaa sitä ylemmäs ettei silmiä näkyisi. Pipokin oli päässä ja kaulahuivi vaikka riisuin takin ja lopulta housut. Hävetti niin että olin varmaan paloauton punainen. Ei ne hoitajat mua varmaan kaupassa tunnista. Tietenkin ne näki nimen mutta yritin peittää naamaa niin paljon kuin pystyin. Lääkäriä nauratti ihan selvästi vaikka se yrittikin naureskella sisäänpäin. Hävettää.... toivottavasti mä unohdan tän nopeesti. Sain hiivakuurireseptin ja sellasta voidetta nirhaumiin.
 

Yhteistyössä