APUA. Kuvia kännystä koneelle - bluetooth.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja li
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

li

Vieras
En osaa, apua. En saa bluetooth-yhteyttä koneesta kännyyn. Pitää muodostaa pari, kone kysyy PIN-koodia ja salasanaa. Mikä ihmeen salasana?? Onko tuossa puhelimessa joku salasana valmiina, kokeilin 1234 ja 0000, ei toimi. PIN kai on se mun oma PIN. VInkkejä, mikä voi olla se oletussalasana, kun en itse ole sitä vaihtanut.

Ja käyttöopas hukassa, voi pee.

siis tuota, se salasana luodaan siinä kännykässä, se kysyy sitä eli laitat siihen vaikka 0000 ja kun kone kysyy ni siihen sit sen saman 0000

mies aina auttaa minua näissä :/

Siirrätkö PC Suitella? Mulla käytössä tuo. Muistaakseni olen sen pin-koodin kyselyn jotenkin ohittanut vai olenko mä siihen jotain laittanut. Hitsi,kun en muista nyt...ja vasta viime viikolla siirsin ed.kerran kuvia koneelle :ashamed:

Ja en voi nyt ees testata sitä ohjelmaa samalla,kun oma puhelin on huollossa |O

minulla kanssa se PC Suite...

eli siis sitä yhteyttä muodostettaessa se kännykkä kysyy salsanaa. Näppäile siihen haluamasi salasana ja sitten koneeseen se sama, kuten ylempänä kirjoitinkin.

Tämä siis siksi, että kone tietää, että juuri sinun kännykkäsi ottaa yhteyttä.

Siitä eteenpäin en kyllä muista.

En saa toimimaan. Sanoo vaan että bluetooth-yhteyden luominen epäonnistui. PC suitea kokeilin, ensin oli joku nokia acces diipadaapa. Ketuttaa. Känny täynnä kuvia. Puhelin on nokian simpukkamalli, sellainen halpa kamerapuhelin.

Alkuperäinen kirjoittaja li:
En saa toimimaan. Sanoo vaan että bluetooth-yhteyden luominen epäonnistui. PC suitea kokeilin, ensin oli joku nokia acces diipadaapa. Ketuttaa. Känny täynnä kuvia. Puhelin on nokian simpukkamalli, sellainen halpa kamerapuhelin.

Meillä ei koneen oma bluetooth toiminut, vaikka kuinka semmoinen piti olla koneessa. Ostettiin semmoinen pieni tikkumallin tooth ja sillä saatiin toimimaan, ei ole kyllä PIN-koodia kysynyt, just viime viikonloppuna siirsin kuvia =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja li:

Meillä ei koneen oma bluetooth toiminut, vaikka kuinka semmoinen piti olla koneessa. Ostettiin semmoinen pieni tikkumallin tooth ja sillä saatiin toimimaan, ei ole kyllä PIN-koodia kysynyt, just viime viikonloppuna siirsin kuvia =)

Mullakin on toi'tikkutuutti' :D Mullakin joskus herjaa tosta yhteyden saamisesta. Muistaakseni oonkohan mie sit menny jotenkin vähän"kiertokautta"sinne ohjelmaan,ja sitten saanu yhteyden..perhana,kun on just nyt se puh huollossa,ni en saa testattua.koitan tätäkin säveltää ulkomuistista :whistle:

Joo hei onpa tuo minullakin ollut aikamoista säätämistä, tikkutuutti täälläkin ja nokian halpa simpukkakamerapuhelin.

Klikkailin vaan auki niitä sopivan kuuloisia ikkunoita, kyllä se jossain vaiheessa päästi.

Turha sitä PC Suiten-viritelmää on käyttää jos koneessa on joku muu mahdollisuus. XP:ssä löytyy ohjattu bluetooth-toiminto. Tietenkin, jos haluat puhelintasi päivittää tai synkronoida, voi Suite olla ihan käytännöllinen.

Eli bluetoothit päälle, odota, että koneet löytävät toisensa, vahvista, että oikeat laitteet parittuvat ja siitä sitten vain lähettämään.

*muoks*
Katso puhelimen asetuksista, onko laite näkyvänä.

No sain yhteyden viimein auki, mutta känny ei anna lähettää kuvia, vaan sanoo että bluetooth-yhteyden muodostus epäonnistui! vaikka kone sanoo että yhetys on auko ja "pari muodostettu" ja signaali hyä. höh, höh ja höh.

Yhteistyössä