Apua, kun en jaksa kohta tuon 4-vuotiaan kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hymytön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hymytön"

Vieras
Millon uhkaa juosta auton alle, milloin uhkaa rikkoa kaikki tavarat. Milloin lentelee autot, millon huitoo nyrkit. Käy repimään vaatteista, paiskoo ovia, repii kirjoja. Uhkaa, uhmaa, kiljumista. Päivät juoksee kuin päätön, ylös, alas. Karjuu ja kiljuu, jos kieltää tai toruu, siitä alkaa raivarit. Seuraavassa hetkessä hyökkää kaulaan ja halaa lujaa, kun ei näköjään itsekään pysty hillitsemään itseään. Minulla loppuu kohta hermot ja voimat!

[QUOTE="xxx";22708329]No ei meillä oo kyllä kumpikaan 4 v olleet edes uhmaikäisinä ihan tuollaisia. Kannattaisko jutella neuvolassa?[/QUOTE]

Kannattaisi varmaan ja olen niin tehnytkin. Pitää varmaan saada poika raivostumaan siellä, että ne näkee mistä puhutaan. Tai kuvata kameralla tätä kotitouhua.

Itselläni 4 vuotias tyttö joka todella vaativa, kiukkuinen ja energinen. Kysyy usein voimia minulta. Ymmärrän sinua täysin. Itselläni on tyttö päivät päiväkodissa, miten sinulla? Meillä tyttö käyttäytyy siellä kuin enkeli mutta kotona aivan toisenlainen. Itse ajattelen että moiset käytökset johtuvat siitä että irrottautuu äidistä ja on jo aika iso tyttö.

Yhteistyössä