apua, kotien ötökkäasiantuntijat, auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AVUNTARPEESSA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AVUNTARPEESSA

Vieras
Siis nyt on niin että meiltä olen nyt kolme kertaa löytänyt sellaisen vajaan sentin pituisen ötökän. Se ei ole mato vaan ihan jalallinen pitkulainen, vaalea, melkeinpä valkoinen, vikkelän oloinen. Vähän samannäköinen kuin ne vikkelät ötökät joita varsinkin vanhoissa taloissa on kylpyhuoneissa. Nää on vaaleampia ja vähän pienempiä. Ja löytyy aina vaatteiden tai liinavaatteiden seasta. Siis meillä aina pestään KAIKKI vaatteet 60-90 asteessa. Eikä mielestäni olla mitenkään likaisia. asutaan melkein uudessa kerrostalossa. MITÄ NÄÄ ON? ONKO VAARALLISIA? MITEN NÄISTÄ PÄÄSEE EROON? Eikä ne ollu mitään tunnistettavasti niistä kuvista kun googlasin kodin tuholaisia.

meillä on samanlaisia ja lastenvaatekaapista oon niitä löytäny:( kammottavia...en tiedä miten niistä eroon pääsee ja jos jollain konsti siihen niin kertokaa pliis!

sokeritoukat on yleisiä..jos lohduttaa yhtään harvoin niitä ilmaantuu riesaksi asti,ihan laumoittain..joitain kotikonsteja eli kiehuvaa vettä viemäreihin ja jos asut vuokralla niin meillä talkkari ainakin myrkytti vielä,nyt ovat toistaiseksi poissa.

mulle sanoin talkkari että jos ei ole epidemiaksi asti levinnyt niin hyvin saa rajattua ruiskuttamalla vain meidän viemärit..tied' sitten koettiko vain rauhoitella,mutta kyllä nuo ovat hävinneet

Kun asuin kerrostalos oli kaverillani noita riesaksi asti,ei voinnu pitää mattoja tai pöytäliinoja kun ne oli alat täynnä niitä hetkessä...

Koko talo myrkytettiin ja se uusittiin jonkun ajan kuluttua en muista mikä oli se aika....sit ne kai katos en tiedä kun muutin pois sieltä

Mutta myrkytyksen ne tarvii

No ei oo vielä riesaksi. Taidan koettaa tuota kiehuvaa vettä. Hmm, täytyy varmaan katsoa onko kaupan hyllyssä jotain. ei asuta vuokralla niin itse pitää hoitaa. Kai. kiitokset.

Yhteistyössä