APUA! keskustelunaiheita ekoille treffeille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dasda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dasda

Vieras
Mulla ois treffit tulossa ihan piakkoin ja en haluais et "hiljaisia hetkiä" tulisi paljon, joten oisko jollain keskustelunaihe-ehdotuksia ekoille treffeille (siis ihan ekoille :D ) ?

Ollaan jo tutustuttu. Viestittely sujuu, mutta kasvokkain keskustelu on hankalaa.
Ja oisko jotain johon pitäis erityisesti kiinnittää huomiota?

Arvostan jokaista "kunnollista" vastausta.

Auttaako tää nyt, mutta ainakin valittamista ja ruikutusta ja muita negatiivisia juttuja kannattaa välttää. Toki sellaisiakin puheenaiheita tulee, mutta siis pidä huoli, ettet itse ole se valittaja koko ajan.

Hiljaisten hetkien varalle voi miettiä helppoja kysymyksiä, kuten montako sisarusta treffiseuralla on, onko pitkä työmatka, onko käynyt täällä ennen, oliko kesälomalla reissussa ja miten loma muutenkin meni. Jos ootte syömässä, niin ruuasta voi aina keksiä puheenaiheen (siis "Parsakaali on aina ollut mun lempparia, mä teen siitä sitä ja tätä ja kerran..."), treffipaikasta voi keksiä esim. tauluista puhumista ("onpa kiva maisema, ootko käynyt kyproksella..."). Voi siis yrittää keksiä ympäristöstä takataskuun juttuja, jos tulee hiljaista. Tosin pieni hiljaisuus välillä on mukavampaa kuin väkinäinen keskustelu koko ajan.

[QUOTE="meloni";26983992]Hiljaisina hetkinä hyviä aiheita ovat mm. Politiikka, uskonto jne..tiedäthän..[/QUOTE]

Niistä ainakin riittää keskusteltavaa, etenkin jos erilaiset aatteet :D

[QUOTE="vieras";26983941]Auttaako tää nyt, mutta ainakin valittamista ja ruikutusta ja muita negatiivisia juttuja kannattaa välttää. Toki sellaisiakin puheenaiheita tulee, mutta siis pidä huoli, ettet itse ole se valittaja koko ajan.

Hiljaisten hetkien varalle voi miettiä helppoja kysymyksiä, kuten montako sisarusta treffiseuralla on, onko pitkä työmatka, onko käynyt täällä ennen, oliko kesälomalla reissussa ja miten loma muutenkin meni. Jos ootte syömässä, niin ruuasta voi aina keksiä puheenaiheen (siis "Parsakaali on aina ollut mun lempparia, mä teen siitä sitä ja tätä ja kerran..."), treffipaikasta voi keksiä esim. tauluista puhumista ("onpa kiva maisema, ootko käynyt kyproksella..."). Voi siis yrittää keksiä ympäristöstä takataskuun juttuja, jos tulee hiljaista. Tosin pieni hiljaisuus välillä on mukavampaa kuin väkinäinen keskustelu koko ajan.[/QUOTE]

jos noi aiheet on sun mielestä "varalla takataskussa", nii mistä sitte pitäis muuten puhua?

Vitsi, me ei oo juteltu mitään tuollaista viime treffeillä. Tai eihän me olla edes oltu varsinaisesti treffeillä... Pari kertaa tultu baarista meille,jossa sattumalta nähty ja kerran tuli muuten vaan lauantai-iltana käymään mun luona...

* alkaa suunnitella treffejä *

Yhteistyössä