Apua! keskenkö?

Olemme yrittäneet lasta reilut 1.5vuotta. sain joulukuussa lähetteen lapsettomuushoitoihin. Itselläni on pco ja miehellä vain 14% liikkuvia. :ashamed:
Olen aloittanut clomifenit ja terot toukokuussa 2013, nyt edelliset neljä kiertoa syönyt clomeja ja pistänyt pregnyliä.

Edelliset kuukautiset oli marraskuussa, pregnylin pistin 10.12, positiivisen testin tein 1.1 joka oli selkeääkin selkeämpi plussa. 3.1 tein digitestin johon tuli " raskaana 3+" varasin varhais ultran 6+5 ultra näytti tuolloin 5+5, sykettä ei näkynyt. tuolloin aloin epäillä että kaikki ei ole hyvin, koska ei voi olla noin iso heittoa kun olen pistäny pregnylin. Lääkäri sanoi että tule viikonpäästä uudestaan sillon pitäisi syke jo näkyä. menin maanantaina ultraan ja pelkäsin niin paljon etten muista ko. käynnistä mitään. noh, sykettä ei näkynyt ja ulta näytti viikkoja vain 6 :'( koska alkio oli kuitenkin kasvanut jonkin verran, lääkärini sanoi että tule viikonpäästä uudestaan. Nyt siis elämäni pisin ja tuskallisin viikko menossa, itkettää ja pelottaa niin paljon. En uskalla enään toivoa että saisin tämän lapsen. Piikistä laskettuna viikkoja pitäisi olla 8+1. Vuotoa ei ole ollut, oireet ovat olleet vähäiset koko ajan, mutta jokapäiväinen pahoinvointi jatkuu.

Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia! kamalan yksinäin olo, mieheni elättelee vielä toiveita mutta mä en siihen kykene :'( toivottavasti joku vastaa jotain, olen niin peloissani :heart:
 

Yhteistyössä