apua.. kertokaa teidän ''roskis'' haamuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
elikkä tein raskaustestin ja testi ajalla ei mun mielestä tullut mitään(en oo varma)... mut sit laitoin testin roskikseen ja kävin äsken kurkkaan uudestaan.. oli siellä about 30minsaa... ja testi on acon early jotain onks näis muuten viivan paikkaa???? onks teillä koskaan roskishaamut pitänyt paikkaansa että oottekin raskaana... meinaan mä olen elämässäni tehnyt kaksi testi tää oli kolmas.. niin ekalla roskishaaamu piti paikkana mut meni kesken :'( ja pojan kohalla näkyi heti... kertokaas kokemuksia... m'ä oon tääl ihan sekasin.. mut toisaalta ajattelen ettei voi olla koska ehkäisy ollut koko ajan käytössä :snotty: :snotty:

30 MIN on kyllä niin lyhyt aika, että mä melkein sanoisin että kyseessä on haamu... Mulla ainakin viivat näkyneet selvemmin plussissa silloin kun ovat kerenneet hieman kuivahtaa...

Meillä on yks "roskishaamu" =) joka näkyi testissä vasta seuraavana päivänä... Eli testauksen jälkeen ei näkynyt mitään joten pettyneenä viskasin tikun roskiin. Sit seuraavana aamuna piti vielä kurkata että eikö tosiaankaan niin olipas hentonen viiva. Tästä on siis yli 11v. joten onhan testitkin paljon kehittyneet, en osaa näistä nykytesteistä sanoa mitään.

Mun kaverilla oli niin, että teki apteekin omalla selvän negan, seuraavana aamuna roskiksessa kuitenkin oli positiivinen tulos. Käytiin hakemassa apteekista sellainen early detection kasettitesti joka näytti plussan.

Ystävällä ensi viikon lauantaina laskettu päivä :)

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Eihän se testi sieltä roskiksesta voi niitä hormoneja imeä. Ja tuo aikaki on kyllä tosi lyhyt. Minun roskis haamu on 3,5 vuotias nyt. Osta toisen merkkinen testi ja tee uus varmuuden vuoksi :)

kuin kauan sulla meni kun roskishaamu ilmestyi?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Eihän se testi sieltä roskiksesta voi niitä hormoneja imeä. Ja tuo aikaki on kyllä tosi lyhyt. Minun roskis haamu on 3,5 vuotias nyt. Osta toisen merkkinen testi ja tee uus varmuuden vuoksi :)

kuin kauan sulla meni kun roskishaamu ilmestyi?

En tiä kuinka nopeasti oli tikkuun tullu, mutta vasta monen monen tunnin päästä katoin uuestaan.

Minulla kävi Early detection testin kanssa niin, että perjantaina tein testin. Mielestäni siihen ilmestyi vartin viiveellä haamuviiva. Menin häkellyksiin ja kirkkaassa valossa tutkin sitä ja näin siinä haamuviivan. Kutsuin ystäväni hätiin tarkastamaan tilanteen, kun mieheni ei ollut kotosalla. Ystäväni sanoi ettei siinä mitään viivaa ole.
Minä uskoin sen mutta oli sellainen tunne että varmasti olen raskaana. Maanantai-aamuna tein uuden testin ja silloin tuli jo huomattavasti voimakkaampi viiva näkyviin. Kannattaa luottaa äidinvaistoon, ja sitten myös tässä tapauksessa äidin silmiin =)

saanko mie kysyä yhen asian?

minkä helevetin takia sitä testiä pittää sinne roskikseen laittamisen jäläkeen vielä kaivella????? mie en oo ikuna sitä tajunnu enkä oo ite ikuna sitä teheny. jos se ei oo tullu siihen vaaditussa ajassa se plussa niin ei se ennää oo luotettava! |O

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
30 MIN on kyllä niin lyhyt aika, että mä melkein sanoisin että kyseessä on haamu... Mulla ainakin viivat näkyneet selvemmin plussissa silloin kun ovat kerenneet hieman kuivahtaa...

samoin kun olen aina yli-innokkaana testannut liian varhain.

Ihana termi muuten tuo roskishaamu, voisko joku ehdottaa sitä nykysuomen sanakirjaan lisättäväksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
saanko mie kysyä yhen asian?

minkä helevetin takia sitä testiä pittää sinne roskikseen laittamisen jäläkeen vielä kaivella????? mie en oo ikuna sitä tajunnu enkä oo ite ikuna sitä teheny. jos se ei oo tullu siihen vaaditussa ajassa se plussa niin ei se ennää oo luotettava! |O

Jos sattuu vaikka olemaan vähän innoissaan? =)

Mä tein Apteekin omalla ja Aconilla monta roskishaamua kunnes kuukautiset alkoi 2 viikkoa myöhässä. Uskon, että en ollut raskaana mutta voihan se olla että menikin kesken. Eipä tästä mitään apua sulle ollut :)

Yhteistyössä