Apua kerhon salasana hukassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
et sä tartte kerhoon mennäksesi salasanaa. eli pääset keskustelu-osioon ilman sisäänkirjautumista ja sitten voi siellä vaikka kysellä sitä salasanaa.

en mie vaan pääse ilman salasanaa... ku avaan kerhon niin heti sanoo et tämä kerho vaatii salasanan

siis ootte sen kerhon jäseniä? jos mä menen vaikkapa kestoilu-kerhoon, mä otan esille sen omat kerhot-valikon, sieltä kestoilu ja sitten "keskustelu"-kohta ja pääse juttelemaan ilman salasanoja. kyllä se sitä salasanaa KYSYY mutta sitä ei ole pakko kirjoittaa.

eli kun ootte siinä kohdassa missä se kysyy salasanaa, painatte suoraan KESKUSTELUA. kokeilkaa toimiiko. ja tämä toimii vain jos on kerhon jäsen.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
siis ootte sen kerhon jäseniä? jos mä menen vaikkapa kestoilu-kerhoon, mä otan esille sen omat kerhot-valikon, sieltä kestoilu ja sitten "keskustelu"-kohta ja pääse juttelemaan ilman salasanoja. kyllä se sitä salasanaa KYSYY mutta sitä ei ole pakko kirjoittaa.

eli kun ootte siinä kohdassa missä se kysyy salasanaa, painatte suoraan KESKUSTELUA. kokeilkaa toimiiko. ja tämä toimii vain jos on kerhon jäsen.

niin joo no mä en ollu ees kokeillu ilman salasanaa mennä... onneks mul nyt on se salasana niin ei tartte enää ihmetellä :)

Yhteistyössä