Apua kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Antakaapas neuvoja bikinirajan siistimiseen! Olen tähän asti ajellut karvat pois pienellä patterikäyttöisellä ladyshavella, koska se on ainut minkä iho tuntuu kestävän. Pari kertaa olen koittanut poistaa karvat höylällä, mutta se kutina mikä siitä seuraa on ihan mahdoton! Jo seuraavana päivänä sänki alkaa puskea esiin ja raavin itseni verille. Ja tietysti ihoon ilmestyy punoittava näppy joka karvan kohdalle, sitten ei voi bikineissä esiintyä aikoihin ennen kuin se paranee. Epilaattoria en voi edes kuvitella käyttäväni, en kyllä edes omista sellaista.
Miten muut pystyy karvansa ajelemaan, vai onko se ihan tosiaan vaan tottumiskysymys? Vai pitääkö niitä höylätä 2kertaa päivässä, ettei sänki edes pääse kasvamaan esiin? Kumma kyllä, kun kainaloista pystyy ajelemaan eikä sinne kutita eikä ilmesty näppylöitä. Vai pitääkö edelleen käyttää sähkökäyttöistä, se jättää kyllä jonkinmoisen sängen heti... Auttakaa tyhmää!

mulle itselleni on ollut oma tekemä vaha.

sokeria, sitruunaa ja vettä-> keitetään reilu puoli tuntia, jäähdytetään siirappimaiseksi ja sitten levitän iholle.joku kankaan pala päälle ja Auttssh.

tosin itselläni peruskampaus on et tuosta sivuilta vaan vähän siistin.

en tiedä kestäisinkö kipua koko alueen siistimiseen :o

Yhteistyössä