Apua kaivataan!! Päänsärky

  • Viestiketjun aloittaja Väsyttäää
  • Ensimmäinen viesti
Väsyttäää
Hei,
Tulen kohta hulluksi tämän jokapäiväisen niskapäänsärkyni kanssa.
Monta päivää ollut inhottava niskapäänsärky, tuntuu että koko yläselkä kallonpohjaan asti on aivan jumissa ja tulehtunut..
En saa nukuttua, kolmas yö putkeen ja silti töissä täytyy jaksaa..
Mikä tähän auttaa? Olen kokeillut kylmävoidetta, venyttelyä, hierontaa ja paracetamolia, kehnoin tuloksin..
Alkaa epätoivo iskeä, kun mikään ei auta, öisin ei saa unta ja töissä jaksaminen alkaa olla hirveää suoriutumista..
-rv 5+5
 
vierailija
Voit ottaa myös Buranaa päänsärkyyn. Buranaa voi käyttää ensimmäisen kolmanneksen aikana. Itselläni on migreeni niin käynyt pari kertaa päivystyksessä. Siellä annettu Buranaa päänsärkyyn.
 
vierailija
Hei,
Tulen kohta hulluksi tämän jokapäiväisen niskapäänsärkyni kanssa.
Monta päivää ollut inhottava niskapäänsärky, tuntuu että koko yläselkä kallonpohjaan asti on aivan jumissa ja tulehtunut..
En saa nukuttua, kolmas yö putkeen ja silti töissä täytyy jaksaa..
Mikä tähän auttaa? Olen kokeillut kylmävoidetta, venyttelyä, hierontaa ja paracetamolia, kehnoin tuloksin..
Alkaa epätoivo iskeä, kun mikään ei auta, öisin ei saa unta ja töissä jaksaminen alkaa olla hirveää suoriutumista..
-rv 5+5
Käytätkö tyynyä? Jätä se pois kokonaan. Kärsitkö verenpaineesta, matalasta Hbsta tai turvotuksesta? Juotko päivittäin riittävästi vettä?
 
vierailija
Käytätkö tyynyä? Jätä se pois kokonaan. Kärsitkö verenpaineesta, matalasta Hbsta tai turvotuksesta? Juotko päivittäin riittävästi vettä?
Käytän tyynyä, sellaista niskoja tukevaa mikä on ennen ollut tosi hyvä..
Hb arvot on aina olleet aika matalalla ja siihen syön rautalisää.
Juon kyllä vettä hyvin, nyt vielä yritän juoda enemmän. Verenpaineet on ollut ennen raskautta ennemmin matalat kuin korkeat, nyt en tosin tiedä vielä missä mennään niiden kanssa. Ei turvota.
Päänsärky tuntuu tulevan kohtauksittain, pahenee ja sitten taas hetken kestää. Toki yöllä jatkuvana. Migreenissä mulla on aina valonarkuus ja oksettava olo, nyt ei ole sellaisia oireita..
Kauanko tää jatkuu...
 
Väsyttäää
Voit ottaa myös Buranaa päänsärkyyn. Buranaa voi käyttää ensimmäisen kolmanneksen aikana. Itselläni on migreeni niin käynyt pari kertaa päivystyksessä. Siellä annettu Buranaa päänsärkyyn.
Olen vain jotenkin todella huolissani jo pelkästä paracetamolin käytöstä..
Raskautta yritetty kaksi vuotta ja hoitomme oli juuri alkamassa, ennenkuin nyt sit plussasin.. Keskenmenon pelko on suuri.. Siksi olen vain yrittänyt kestää..
 
Tsemppiä päänsäryn kanssa. Saikulle töistä, jos et ole työkykyinen. Toivottavasti kuitenkin alkaisi jo kipu pian helpottamaan. Minulla oli pitkälle raskaudessa melkein kerran viikossa voimakas päänsärky. Lisäsin veden juomista entisestään. Lämmin kauratyyny harteilla auttoi, sitten lämpimän jälkeen jumppaa. Nuo oli parhaat kikat itsellä, muutakin kokeilin.
 
Väsyttäää
Tsemppiä päänsäryn kanssa. Saikulle töistä, jos et ole työkykyinen. Toivottavasti kuitenkin alkaisi jo kipu pian helpottamaan. Minulla oli pitkälle raskaudessa melkein kerran viikossa voimakas päänsärky. Lisäsin veden juomista entisestään. Lämmin kauratyyny harteilla auttoi, sitten lämpimän jälkeen jumppaa. Nuo oli parhaat kikat itsellä, muutakin kokeilin.
Kiitos tsempeistä ❤ Täytyy kokeilla tänään tuota kauratyynyä!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä