apua kaipaan

Olisko kellään tiedossa hyvää laihdutus menetelmää? Voisin periaatteessa mennä painonvartijoihin, mutta ei mulla ole varaa maksaa siitä niin paljoa...opiskelija kun olen. Avomies on kuin tulitikku...ja herkkusuu...hänen kanssaan onkin niin mukava syödä kaikkea hyvää. Miten pystyn olla syömättä? Ylipainoa on 20 kg! Haluaisin kiloista eroon nopeasti (tiedän ettei ole terveellistä), koska en jaksa sellaista että kilo viikossa jne. Kyllästyttää jo kun vaatekaupoissa paitojen alta näkyy iso maha! Kertokaa joku hyvä vinkki millä pystyn olemaan erossa karkeista ja muusta hyvästä...ja millä pystyisin laihtumaan helposti.

Kata04
Mä kyllä vannon painonvartijoitten nimeen! Mulla itellä on kirjekurssi ja sillä laihduttelen nyt toistamiseen. (Eka kerta ennen raskautta ja nyt tottakai toisen kerran raskauden jälkeen :whistle: )
Onhan se kieltämättä kallis, mut mä ajattelin niin, että se kyllä säilyy ja siitä on hyvä sit myöhemminkin ottaa oppia jos kilot rupee karkailemaan :)
Ja ennen kaikkea ku miettii et miten paljon niihin herkkuihin uppoaa rahaa!!!
Ja se oikeesti toimii, jos vaan ite on päättäväinen ja haluaa laihtua. Siinä ei voi huijata kun itseään.
Sen kurssin lisäks tosi hyvä kannustin on käydä tuolla painonvartijoitten kotisivuilla olevassa viestipostissa, jossa on tosi aktiivista laihduttajaporukkaa ja hyvä meininki muutenkin. Sieltä saa valtavasti tsemppiä!
Multa on nyt tippunu n.5kk:ssa yli 15 kiloo ja enää ois 5 kiloo jäljellä!
Tsemppiä sulle...minkä tien nyt sit valitsetkin =)

Yhteistyössä