Apua! Kainalossa kipeä kohta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
äsken huomasin ihan vahingossa kun korjasin rintsikoideni asentoa, että vasemman kainalon kohdalla juuri tuossa missä menee rintsikat on tosi kipeä kohta.. en oikein ymmärrä mikä se voisi olla? ei siinä mustelmaa ole enkä muista että olisin noin oudon paikan mihinkään lyönytkään että sen takia olisi kipeä... siitä kohdasta kun painaa tuntuu ihan pieni sellainen about herneen kokoinen patti ja siihen kohtaan sattuu - siis painaessa ei muuten. Olen varmasti hysteerinen kun edes vaivaudun kysymään tälläistä, mutta meillä perheessä ja suvussa ollut todella paljon syöpää, ei kuitenkaan rintasyöpää niin alkoi heti huolestuttamaan. olen kuitenkin vasta parikymppinen, eihän rintasyöpä yleensä näin nuorelle edes tule ?

[QUOTE="aloittaja";24459686]tossa kohdassa ei näy mitään jälkeä ulospäin, jouduin oikeen etsimään sen kohdan äsken uudestaan kun on niin pieni alue missä sattuu painaessa.[/QUOTE]

Ei siinä välttämättä mitään näykään vaikka olisi vain finni. En usko että tuo mitään vakavaa on. Seuraa nyt pari päivää ihan rauhassa meneekö ohi. Ei kannata heti pelätä pahinta :)

Menisin lääkäriin, ei syöpä katso ikää.. Sisareni sairastui nuorena (vain 19v) rintasyöpään.. Parani kyllä, mutta vitkutteli lääkäriin menon kanssa ja tästä johtuen rinnasta jouduttiin poistamaan paljon enemmän kudosta, koska syöpä oli levinnyt kuin kulovalkea :/

Minä olen nykyään neuroottinen rintojen tarkastuksen suhteen, ja ihan varmasti menisin heti jos jotakin normaalista poikkeavaa ilmenisi.

[QUOTE="noh";24459695]Ei siinä välttämättä mitään näykään vaikka olisi vain finni. En usko että tuo mitään vakavaa on. Seuraa nyt pari päivää ihan rauhassa meneekö ohi. Ei kannata heti pelätä pahinta :)[/QUOTE]

joo niin mä meinasinkin että seurailen nyt sitä pari päivää, jos ei kipu hellitä niin sit menen näyttämään sitä.

[QUOTE="aloittaja";24459726]joo niin mä meinasinkin että seurailen nyt sitä pari päivää, jos ei kipu hellitä niin sit menen näyttämään sitä.[/QUOTE]

Onko sulla kuukautiskierron mikä vaihe? Mulle meinaa tulla noita kipeitä patteja kainaloon just ennen menkkoja.

[QUOTE="noh";24459747]Onko sulla kuukautiskierron mikä vaihe? Mulle meinaa tulla noita kipeitä patteja kainaloon just ennen menkkoja.[/QUOTE]

mulla on kierukka joten en osaa kauhean tarkasti vastata tuohon kysymykseen koska varsinaisia menkkoja ei enää ole, satunnaista tiputtelua silloin tällöin. ja nää ns. "menkat" juuri loppui.

[QUOTE="aloittaja";24459760]mulla on kierukka joten en osaa kauhean tarkasti vastata tuohon kysymykseen koska varsinaisia menkkoja ei enää ole, satunnaista tiputtelua silloin tällöin. ja nää ns. "menkat" juuri loppui.[/QUOTE]

Ok. Mut siis mulla tuntuu että hormonit vaikuttaa milloin finnejä tulee mitä minnekin. Kuten kainaloon! Kainalosta sitä finniä ei nää, se vaan on kipeä patti joka häipyy taas. Joskus tulee alapäähänkin.
Ja mitä noihin rintasyöpiin tulee, niin eiks ne yleensä löydy sillein että on vain joku omituinen pahkura. Siks ajattelin että ei tuo varmaan vakavaa ole, vaikka ymmärrän että pelottaa kun suvussa syöpää. Ja luulisi että kasvain olisi laajempi eikä pieni kivulias kohta.

Yhteistyössä