Apua! Juoppo potee omaatuntoaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollakko vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ollakko vai ei

Vieras
Tilanne on se,että toinen lapsi olisi tervetullut, joten tammikuussa jätettiin ehkäisy pois. Siitä lähtien tasaisesti negojatehnyt ja menkkoja odotellut. Laskin justet 137 päivää oli "kierto" jonka jälkeen yhtenä päivänä pienen pientä tuhru vuotoa tuli 1 päivä. Sitten taas ei mitään. Tuosta on aikaa 11 päivää + 1 nega testi.

No nyt lauantaina olimme kavereiden kanssa juhlimassa ja join 4 siideriä. Nyt yöllä alkoi rintoja särkeä ja koska olen huomenna menossa gynkologille (juurikin tuon asian tiimoilta, kun menkat kateissa) tein vielä yhden testin joka olikin positiivinen.

Olo on melkoisen hämmentynyt. Mitä olen tehnyt? Jos + ontosiaankin totta, olenko tuhonnut tulevan lapsemme?!? Itse syytöksetmelko korkealla!

Jos sulla on ollut 11 päivää sitten negatesti niin ei sulla oo mitään syytä olla huolissasi. Et ole tuhonnut lastasi. Teillä ei ole vielä istukkayhteyttä toisiinne vaan kyse on jakautuvasta solusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ei huolta:
Jos sulla on ollut 11 päivää sitten negatesti niin ei sulla oo mitään syytä olla huolissasi. Et ole tuhonnut lastasi. Teillä ei ole vielä istukkayhteyttä toisiinne vaan kyse on jakautuvasta solusta.

Peesi:)

Ei hataa

Kävin gynen juttusilla, ultrattiin ja raskaus ontelo näkyy, sikiötä ei vielä. Mutt viikot siiis noin 4, eli ei hätiä vaikka mitään ei näykkään. Ja vielä ei yhteistä verenkiertoakaan :) eli en ole tuhonnut lasta . Pientä rusehtavaa vuotoa tiputellut, et himpan pelottaa kuinka käy, mutta toivotaan parasta :) . Parin - 3 viikon päästä uudelleen ultraan .

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä