Apua, juhlat tulossa enkä osaa yhtään laittaa hiuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
olkapäille ja värikin ihan päin persettä. Oikee hampputukka ja sitä on paljon ja tosi paksut hiukset.

Mitä mä tälle tukalle teen? Normaalisti pidän ihan vaan ponnarilla. Kiharran ja laitan ponnarille?

Auki en voi missään nimessä pitää, koska aika huonossa kunnossa, menis aivan solmuun jos kihartaisin ja jättäisin auki

Osta nutturadonitsi, isompi koko jos hiukset oikein paksut. Laitat ponnarin, sitten donitsin ja hiukset donitsin ympäri ja latvat pinneillä kiinni. Juhlien luonteesta riippuen vielä jokin kukka yms. Koriste. Tosi helppo ja näyttävä kampaus.

[QUOTE="mie vaan";29540471]Osta nutturadonitsi, isompi koko jos hiukset oikein paksut. Laitat ponnarin, sitten donitsin ja hiukset donitsin ympäri ja latvat pinneillä kiinni. Juhlien luonteesta riippuen vielä jokin kukka yms. Koriste. Tosi helppo ja näyttävä kampaus.[/QUOTE]

Mä luulen että tää on mulle kaikkista parhain, enhän mä näe tuonne mitään pinnejä ees laittaa. Eli tuo laiskurin nutturakin oli liian vaikea, en mä vaan osaa. Kolmella pinnillä ei pysynyt tukka toisella puolella, kuten sanottu niin hiusta on paljon :D

Itse laitan kiinni isolla hauenleualla niin, että hiukset "törröttävät" hauenleuan yläosasta (tai itsellä niin pitkät että laskeutuvat hauenleukaa pitkin niskaan asti.

Sopii niin arkeen kuin juhlaan :)

En yhtään tiedä minkälainen tyyli sinulla on mutta kokeileppa jotain helppoa pin up-tyylistä kampausta,tutorial videoita on netti pullollaan.Helppoa ja tyylikästä ja sopii kaiken ikäisille!

Käytä jotain syvähoitavia tuotteita ja hiusnaamioita,värjää/sävytä tai käy ihan vaikka kampaajalla joka tekee kunnon leikkauksen tukkaan ja näyttää miten sen saa heöposti parhaimmilleen:)

Yhteistyössä