Apua... jos olenkin raskaana... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki iski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki iski

Vieras
Ilman ehkäisyä mentiiin vime viikolla, ja ihan tietoisesti. Vauva olisi kuitenkin toivottu :)
Oviksenkin (?) luulin myös bongaavani.

Nyt alkoi pelottamaan, että jos olenkin raskaana...

Asia selviää ensi viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22170264:
Juiliiko mahaa? Onko kosketusarka, jos esim. nojaa pöydän reunaan? :D ...tuntuuko repäisykipuja? ;)

Ei, mutta seuraan tilannetta jännityksellä...

Mitähän mie oon menny tekemään... huh huh...
Enkä ole syöny mitään foolihappoja sun muitakaan vielä, voi damn...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22170302:
No elä nyt vielä ressaa. ;)

Mulla ei ole vielä lapsia. Alkoi vähän kaduttamaan että jos nyt tärppäsikin, että miten sitä selviääkään raskaudesta, synnytyksestä ja lapsenkasvatuksesta...huh...
Ikuinen murehtija kun olen :)

Mulla ei ole vielä lapsia. Alkoi vähän kaduttamaan että jos nyt tärppäsikin, että miten sitä selviääkään raskaudesta, synnytyksestä ja lapsenkasvatuksesta...huh...
Ikuinen murehtija kun olen :)

Ei pidä liikaa pohtia. :D Tuo pieni pelko tuossa vaiheessa iskee jokaiseen. Mut kylläpä sitä vain selviää. :)

Jos nyt kuitenkin meinaatte lähiaikoinan raskautua, kantsii se foolihappo alkaa jo heti. Sitä kun pitäs syödä jo kolme kiertoa ennen raskautumista, jotta saa suurimman hyödyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22170349:
Ei pidä liikaa pohtia. :D Tuo pieni pelko tuossa vaiheessa iskee jokaiseen. Mut kylläpä sitä vain selviää. :)

Jos nyt kuitenkin meinaatte lähiaikoinan raskautua, kantsii se foolihappo alkaa jo heti. Sitä kun pitäs syödä jo kolme kiertoa ennen raskautumista, jotta saa suurimman hyödyn.

No mie jo tänä päivänä kävin ostamassa foolihappoa, kun eilen illalla jysähti tajuntaan, et hitsi jos tässä sattuiskin raskautumaan... :)
En ollut edes ajatellut asiaa sen kummemmin, kun yrityksen aloittamisesta en oltu uskallettu tehdä päätöstä...

Yhteistyössä