Apua!!! Joku nainen mailailee miehelleni!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty vaimo

Vieras
Mä murtauduin miehen sähköpostiin, koska kerran ohimennen näin hänellä olevan joltakulta naiselta sähköpostia.
Mies meni suihkuun ja jätti koneen auki ja klikkasin itseni postiin sisään, koska hänellä on salasanat koneen muistissa.
Joku nainen kirjoittelee miehelleni!!! Siinä on alastonkuvia "tällekkö sanot ei?" ja suoranaista ruinausta siitä miten nainen haluaa mieheni ja rakastaa häntä.
Miten saan selville naisen henkilöllisyyden, koska mailissa ei ole kuin sähköpostiosoite?
Miehelle en uskalla puhua mitään että tutkin hänen sähköpostinsa, ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa eikä koskaan aiemmin ole tätä tapahtunut.

Hmm.. mitäs se auttaa että otat selville naisen henkilöllisyyden? Miehesi sen päättää lankeaako vai ei. Törkeäähän tuo on naiselta mutta tuollaisia naikkosia on kyllä olemassa jotka haluavat miehen oli tämä vapaana tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty vaimo:
Mä murtauduin miehen sähköpostiin, koska kerran ohimennen näin hänellä olevan joltakulta naiselta sähköpostia.
Mies meni suihkuun ja jätti koneen auki ja klikkasin itseni postiin sisään, koska hänellä on salasanat koneen muistissa.
Joku nainen kirjoittelee miehelleni!!! Siinä on alastonkuvia "tällekkö sanot ei?" ja suoranaista ruinausta siitä miten nainen haluaa mieheni ja rakastaa häntä.
Miten saan selville naisen henkilöllisyyden, koska mailissa ei ole kuin sähköpostiosoite?
Miehelle en uskalla puhua mitään että tutkin hänen sähköpostinsa, ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa eikä koskaan aiemmin ole tätä tapahtunut.

teit sitte rikoksen kun murtauduit toisen sähköpostiin :/

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Hmm.. mitäs se auttaa että otat selville naisen henkilöllisyyden? Miehesi sen päättää lankeaako vai ei. Törkeäähän tuo on naiselta mutta tuollaisia naikkosia on kyllä olemassa jotka haluavat miehen oli tämä vapaana tai ei.

En mä mitään teekkään, mutta jostain syystä haluan tietää naisen nimen. Jotenki saada sille ihmiselle nimi tuntuu tärkeältä. Mietin koko ajan että kuka hän on, ja että onko hän miehen puhelimessa..

Siis täh - oot ollu miehes kanssa 10 v yhdessä etkä uskalla tapauksesta mainita miehelles? :o

Sanot miten asia on, että tutkit hänen postinsa ja miksi (ookei se oli väärin mutta silti) ja kysyt mikä on homman nimi.

jos nuin oisin tehny niin oisin jättäny sähköpostin auki ja tehny miehelle selväksi että tiän hänen "uuesta ystävästä" sillävälin ois pakkannu tavarat jätesäkkiin ja sorono!!

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
jos nuin oisin tehny niin oisin jättäny sähköpostin auki ja tehny miehelle selväksi että tiän hänen "uuesta ystävästä" sillävälin ois pakkannu tavarat jätesäkkiin ja sorono!!

Tuota... Mieshän oli ilmeisesti kieltäytynyt tarjouksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ota se osoite talteen ja laita vaikka googleen jospa jotain löytyy. Mä tein samalla lailla ja selvis yhtä sun toista mun exästä.... oikee kaksoiselämä hänellä.

siis miten tolla tavalla voi jotain selvitä? häh? mitä selvisi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja s:

En mä mitään teekkään, mutta jostain syystä haluan tietää naisen nimen. Jotenki saada sille ihmiselle nimi tuntuu tärkeältä. Mietin koko ajan että kuka hän on, ja että onko hän miehen puhelimessa..

Tää oli vissiin niitä kuulusia kysymyksiä jotka vastaa itteensä? Halut tietää nimen, jotta voit ratsata miehen kännykän, kohta oot jo soittamassa ja ulvomassa saatanan huoraa kun viet mun viattoman kultamussukan....

Kyllä minä ainakin ymmärrän tuon sähköpostiin murtautumisen tuossa tilanteessa, ja sen, että haluaa tietää, kuka hemmetin nainen se on. Itse en ole mieheni postiin murtautunut, mutta hän on tavallaan aikanaan penkonut minun omaisuuttani, kun epäili entisen poikaystäväni touhuja. En mihinkään silloin ollut syyllistynyt eikä todella ollut mitään aikomustakaan, mutta ymmärrän silti, miksi hän teki niin, vaikka ensin vihainen olinkin.

Ketjun aloittajalle: Uskon, että miehesi antaa sinulle anteeksi kyttäyksen, kun kerrot aidosti syyn. Saattaa toki ensin olla tosi vihainen, mutta luulisi ymmärtävän. Ja jos ei niin kysy, että miltä hänestä tuntuisi, jos näkisi sinulla olevan kyseenalaista postia. Sitten puhutte homman halki.

Ja ei. Ei ole hyvä kytätä toista, mutta jos oikeasti on aihetta, on penkominen melko pieni rike siihen nähden, mitä selän takana saattaa tapahtua. Vainoharhaisuus ja syyttä kyttääminen onkin sitten eri asia.

Minä en ymmärrä sähköpostiin tai muihinkaan viestimiin kuten kännykkään murtautumista missään tilanteessa. Ja helvetilläkö tiedät onko syytä vai ei ennen kuin teet niin ja entäs jos ei ollutkaan??

Samanlaisia naikkosia molemmat, sääliksi käy miestä...

Asetuppa miehesi asemaan; ensin torjuu toisen naisen niin se oma nainen johon luottaa murtautuu kiitoksena sun s-postiin.

Sinuna en kyllä tutkis asiaa enää yhtään enempää ihan tarpeeks vahinkoa oot jo teidän suhteelle tehnyt.

Voin kertoa et olen ollut kerran tilanteessa jossa mies tutki mun s-postin, yms. arvaappa luotinko sen jälkeen ja ARVAAPPA ollaanko enää yhdessä.

Miehesi tuskin koskaan enää suhun varauksetta luottaa, mut ei nyt kannata tilannetta enää pahentaakkaan, ehkä sul on viel mahiksii saada tekos anteeksi, jos se nyt lämmittää olla parisuhteessa jos suhun ei enää luoteta.

Yhteistyössä