Apua! Jälkivuodosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Onkohan normaalia että 3 vkoa synnytyksestä vuoto on lähes loppunut, vähän vaalean ruskeaa tulee. Mutta muutaman päivän välin, viimeksi tänään tuli kunnon loraus tummanpunaista paksua verta. Tullut nyt kolme kertaa...tulee aika paljon kerralla mutta loppuu saman tien. Ei kipuja, ei hajuja, ei mitään..

Mulla tuli säännöllisesti joka päivä vuotoa 2 viikon ajan, sitten loppui yks kaks. Meni pari päivää, ettei tullut mitään, ja sit alkoi taas uudestaan, tuli 1-2 päivää kirkasta verta ja sit taas loppui ja taas 1-2 päivää vuosin. Kesti yhteensä n. 5 viikkoa ja sit loppui kokonaan.

Mulle sanottiin sairaalassa, että jos tulee isoja hyytymiä, niin sitten se ei ole normaalia. Mutta epäsäännöllinen vuoto ja pienet hyytymät on normaalia. Nämä siis mun kokemukset asiasta.

Mulla oli samanlaista."Loppui" jo viikon jälkeen, jonka jälkeen kuitenkin tuli lorahduksia joku päivä enemmän ja joku päivä ei ollenkaan. Sitä kesti sitten monta viikkoa. Mielestäni myös, jos ei tule isoja hyytymiä ja ei haise pahalle, niin kaikki on ok.

Minulla tuo oli merkki siitä, ettei kohtu ollut tyhjentynyt kunnolla sektion yhteydessä. Jälkitarkastuksesta viikon kuluttua olinkin sitten kaavinnassa ja siihen loppui.

Yhteistyössä